Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nåh. Men han blev skadet i 1. Halvleg og Mandé der kom ind droppede for vildt så vi kun fik 1-1.
    Man følger godt nok ikke OB særlig tæt hvis man ikke har opdaget han har været ude nogle kampe (sorry)
    Hvem har været ude


    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nåh. Men han blev skadet i 1. Halvleg og Mandé der kom ind droppede for vildt så vi kun fik 1-1.
      Man følger godt nok ikke OB særlig tæt hvis man ikke har opdaget han har været ude nogle kampe (sorry)
      Det kan også gøre frygtelig ondt. Nærmest en form for selvpineri

      Comment


        OC ligner en der godt kunne nappe de sidste 3 kampe

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ge-i-traening/

        Comment


          Gribben med startplads i U21 EM mod Tyskland i aften.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Gribben med startplads i U21 EM mod Tyskland i aften.
            Hvem holder du med? Gribben eller Tyskland

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

              Hvem holder du med? Gribben eller Tyskland
              Gribben! Håber på en klassekamp med cleansheet for ham. Må tilgive at er ikke særlig interesseret i landsholdsfodbold og mangler også patriotisme. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Gribben! Håber på en klassekamp med cleansheet for ham. Må tilgive at er ikke særlig interesseret i landsholdsfodbold og mangler også patriotisme. :-)

                det bør blive en af de mest likede opslag på forum

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg


                  det bør blive en af de mest likede opslag på forum
                  :-)
                  Jeg kan lide og elske en klub, et hold, en spiller, en spillestil, en by, en region, et livsstil, værdier, politiske holdninger, etc. og det sker fordi det passer til mig og mine erfaringer, forestillinger og ideer og skaber et personligt forhold. Jeg kan også være stolt om noget i samfundet jeg er del af. Men fødselssted og fødeland det er ja en tilfældighed så har ingen ægte relation til at "være tysker". Er interesseret i mit samfund fordi lever der men ikke fordi blev født der. Det kommer vel fra min far om pga DNA eller opdragelse eller begge at patriotisme betyder intet for mig. Faktisk føler et større relation til Fyn end til Tyskland fordi oplevede hver sommer som barn og ung der og de minder om denne lykkelige sommere sidder dybt i mig.
                  Så det er ikke svært at vælge den knægt fra Kerteminde som spiller for min hjerteklub fremfor et tysk landshold.:-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Pt ser det ud som Oliver får én kamp mere med U21. Faghir scorer et flot mål.
                    Last edited by andlox; 31-05-2021, 21:40.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Gribben redder den første straffe!!!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Én var desværre ikke nok... :-(
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Én var desværre ikke nok... :-(
                          Ja, ærgerligt han ikke lige nappede et par stykker mere, men de var så også godt sparket nærmest samtlige af tyskernes spark

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Ja, ærgerligt han ikke lige nappede et par stykker mere, men de var så også godt sparket nærmest samtlige af tyskernes spark
                            Jeg er vild med Gribben, men ved ikke om det var nerver, men han så lidt apatisk / halvhjertet ud i straffesparkskonkurrencen. Ved sparkene lignede det mere, at han ville fri til kæresten på det ene knæ end kaste sig efter bolden.

                            Dog synes jeg, at han kan se tilbage på en flot turnering og være sin indsats mere end bekendt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg er vild med Gribben, men ved ikke om det var nerver, men han så lidt apatisk / halvhjertet ud i straffesparkskonkurrencen. Ved sparkene lignede det mere, at han ville fri til kæresten på det ene knæ end kaste sig efter bolden.

                              Dog synes jeg, at han kan se tilbage på en flot turnering og være sin indsats mere end bekendt
                              6 gange i streg gik han den forkerte vej, før tid ... det var aaargh, jeg er jo landsholdsentusiast :D!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Farvel OC. Tak for alt.

                                Comment

                                Working...
                                X