Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OC og 3 andre med 5/6 stjerner. OC fører desuden pt afstemningen om MOM

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raaler/8517684

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Uden at have det vilde idag så begynder han bare mere og mere at ligne en der snart får en karriere i udlandet. Han har med succes holdt buret rent i 2 kampe, reddet straffe, spillet keepersweeper med succes og udviser en kæmpe ro inde i målet der bare gør forsvaret meget bedre

      kan du se denne?
      https://www.dr.dk/nyheder/seneste/da...len-ved-u21-em
      Ja, tak. Jeg synes nu, at straffesparket var heller ikke så svagt sparket.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

        Ja, tak. Jeg synes nu, at straffesparket var heller ikke så svagt sparket.
        Jeg synes det var et lidt sløjt sparket straffe, men der er knald på bolden, og det er faktisk en bedre redning end det var sparket. Som jeg ser det er Olivers arm der parerer skuddet, og hvis det er rigtigt så skal der stor fysisk styrke til at forhindre at armen slås bagud og bolden derfra videre ind i målet.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Efter gode præstationer ved U21 EM, skal vi have et clean sheet mod Horsens. Oli, vis at du er en af de bedste målmænd i Superligaen, måske kommer du med på sidste udkald til EM i sommer.

          Comment


            Er der en, som har adgang til Fyens Stiftstidene Aboartikler og som kan give et lille referat af en artikel? Der er en ny artikel om Oliver Christensen hvor der står i overskriften at han måtte forlade træningen før tid, jeg håber bare at det ikke er noget alvorligt som gør at han ikke kan spille kampen i morgen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Er der en, som har adgang til Fyens Stiftstidene Aboartikler og som kan give et lille referat af en artikel? Der er en ny artikel om Oliver Christensen hvor der står i overskriften at han måtte forlade træningen før tid, jeg håber bare at det ikke er noget alvorligt som gør at han ikke kan spille kampen i morgen.
              Ja det er skidt. Her er et lille udklip



              FODBOLD: Efter små tyve minutters træning forlod OB's U21-landsholdsmålmand Oliver Christensen den sidste og afsluttende træning i Ådalen før søndagens kamp i kvalifikationsspillet i Horsens.

              Målmandstræner Lars Bjerring gik hen til manager Michael Hemmingsen og forklarede sagens sammenhæng og sundhedssektoren mente også, at det var en god beslutning, "fordi Oliver Christensen så lidt bleg ud".

              Michael Hemmingsen betragtede bagefter U21-landsholdsmålmandens exit som et mindre problem.

              - Nu ser vi lige, hvad der mere er indeholdt i det, men jeg ser det ikke som noget problem i forhold til kampen, sagde OB-manageren i en første kommentar.



              Comment


                Tak igen for referatet. Det lyder i første moment ikke så slemt, men at han ikke kunne afslutte træningen er ikke optimalt med hensyn til kampen mod Horsens. Omvendt har han haft nok kamptræning ved U21 EM, så han skulle være klar nok hvis det ikke er nogen form af sygdom.

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-saesonen/

                  Så er den EM-plads vel nærmest givet til OC?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-saesonen/

                    Så er den EM-plads vel nærmest givet til OC?
                    Muligheden er større. Men ikke stor. Han kunne sagtens finde på at udtage Rønnow eller JH selvom de har siddet på bænken 2-3 måneder. Tror jeg faktisk han gør

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Muligheden er større. Men ikke stor. Han kunne sagtens finde på at udtage Rønnow eller JH selvom de har siddet på bænken 2-3 måneder. Tror jeg faktisk han gør
                      Jeg tror, at OC har en pæn chance. Landstræneren er klog og der er ikke meget perspektiv i ar lade JH sidde på bænken. 3. Målmanden kommer sjældent i kamp og så er det bedre at lade en ung snuse til en slutrunde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-saesonen/

                        Så er den EM-plads vel nærmest givet til OC?
                        Lad os krydse fingre for det. Vil glæde mig usigeligt meget på OC’s vegne.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvad fejler OC siden han ikke spiller

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                            Hvad fejler OC siden han ikke spiller
                            Så du ikke kampen mod SønderjyskE?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så du ikke kampen mod SønderjyskE?
                              nej det gjorde jeg ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

                                nej det gjorde jeg ikke
                                Nåh. Men han blev skadet i 1. Halvleg og Mandé der kom ind droppede for vildt så vi kun fik 1-1.
                                Man følger godt nok ikke OB særlig tæt hvis man ikke har opdaget han har været ude nogle kampe (sorry)

                                Comment

                                Working...
                                X