Jeg må indrømme, at jeg ikke savner Grytebust overhovedet. Skønt med en fuldgod erstatning i Oliver!
OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Stærk kamp af Oliver i u21 mod Ukraine. Redder bl.a. godt frispark og har flere fornuftige indgreb, redder også straffe men når desværre ikke ud efter returbolden. Trods det han indkasserer 2 mål i aften, vil jeg give ham 10⬆️ Efter den gamle 13skala. Han ser ud til at have rystet lyngby kampen af sig.
Stærk kamp af Oliver i u21 mod Ukraine. Redder bl.a. godt frispark og har flere fornuftige indgreb, redder også straffe men når desværre ikke ud efter returbolden. Trods det han indkasserer 2 mål i aften, vil jeg give ham 10⬆️ Efter den gamle 13skala. Han ser ud til at have rystet lyngby kampen af sig.
Godt stået i aften Ollie
Det var fint idag ja. Ærgerligt med det straffe. Det havde sgu lige sat prikken over i`et hvis han havde reddet returen
Comment