Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGryte bliver nok ikke klar til i morgen desværre
https://www.fyens.dk/fodbold/OB-Oliv...rtikel/3294756Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEn meget dårlig nyhed. Godt jeg endnu ikke har spillet på kampen. Jeg anser en sejr uden Gryte på målet som udelukket. Men, som Plum skriver, er miraklernes tid ikke forbi. Og bolden er rundt. Og så videre. En god kamp af Oliver og der er et point. Det vil også gøre dejligt ondt på Brøndby.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEn meget dårlig nyhed. Godt jeg endnu ikke har spillet på kampen. Jeg anser en sejr uden Gryte på målet som udelukket. Men, som Plum skriver, er miraklernes tid ikke forbi. Og bolden er rundt. Og så videre. En god kamp af Oliver og der er et point. Det vil også gøre dejligt ondt på Brøndby.
Havde dog været bedre at give ham debut hjemme mod AGF fremfor at lade en tvivlsom Gryte spille den kamp817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHverken AK eller Helenius
OC
RL JT AL
Ryan CN JD Greve JBL
MJ BK
Jeg tror på sejr over et såret BIF-mandskab
Comment
-
Lovende opstilling - men suk med Gryte. Husker at Oliver har spillet gode kampe men lige debut, som det vel er i Superligaen, og så mod infernoet i Brøndby. Mindre end Gryte kan jo stadig være supert,Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg er helt tryg ved hanBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment