Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
    Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
    Ja

    Comment


      Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
      Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
      Hvis han kan banke os i top 6 og afgøre pokalfinalen for os vil det jo være en super signing. Vi mangler en bomber og han kunne godt være en løsning på trods af sin alder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
        Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
        Håber jeg
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
          Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
          Jungletrommerne siger at vi Michelsen helst ser angribere med fart i sit system, så jeg tror næppe han er aktuel. Det vil godt nok også være uambitiøst at hente en middelmådig angriber på 32 år, så ringe synes jeg nu ikke dem vi har i forvejen er

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jungletrommerne siger at vi Michelsen helst ser angribere med fart i sit system, så jeg tror næppe han er aktuel. Det vil godt nok også være uambitiøst at hente en middelmådig angriber på 32 år, så ringe synes jeg nu ikke dem vi har i forvejen er
            Hvad med en fyr som Pål Kirkevold fra Hobro. Efter hans seneste skadesperiode må prisen på ham være faldet. Jeg husker ham som en virkelig giftig angriber som kæmper helt vildt hårdt og jeg mener også han har en ret god speed. Målnæsen fejler ihvertfald ikke noget.
            Vi mangler en angriber med målnæse og power til at supplere Baskim hvis vi vil i top 6.

            Comment


              Vi køber først en angriber, hvis AK og Festersen smutter. Vi har alt for mange lønkroner i det angreb! Desuden har jeg svært ved at se, hvor vi egentlig skal forstærkes. Vi er næsten lige stærke/svage på alle positioner.

              Som jeg ser det, kommer det an på hvilken formation JM vil spille. Tvivler på at vi spiller 3-5-2 i foråret, så burde man jo nemlig have gået hårdere efter Tingager...
              Håber lidt vi sælger Gryte nu her, så vi kan komme videre.

              4-1-4-1 / 4-3-3

              Mande/Oliver

              RJL - Ramon - Tverskov - JBL

              JD
              Eskesen - CN - JJT - Kadrii

              Helenius/AK/MJ

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Vi køber først en angriber, hvis AK og Festersen smutter. Vi har alt for mange lønkroner i det angreb! Desuden har jeg svært ved at se, hvor vi egentlig skal forstærkes. Vi er næsten lige stærke/svage på alle positioner.

                Som jeg ser det, kommer det an på hvilken formation JM vil spille. Tvivler på at vi spiller 3-5-2 i foråret, så burde man jo nemlig have gået hårdere efter Tingager...
                Håber lidt vi sælger Gryte nu her, så vi kan komme videre.

                4-1-4-1 / 4-3-3

                Mande/Oliver

                RJL - Ramon - Tverskov - JBL

                JD
                Eskesen - CN - JJT - Kadrii

                Helenius/AK/MJ
                Synes den 3-5-2 gik rigtig godt for os især når Ryan og Barrett begge er klar. Så håber vi giver denne formation ikke op. Nu sagde JM at han vil bytte systemet afhængigt af modstander og kanpforløb og synes det er rigtig godt med variabilitet der. Synes det var Kents største fejl at sidde alt for tungt og stædigt på ét system uafhængigt om det koster.
                Så har i første prioritet en midtforsvarer. Desuden er vi tynd på vb/venstre wingback. Desler/Kløve som backup var ikke overbevisende. Desler søger lang tid nu for sin bedste form og Kløves defensive evner er ringe.
                At en angriber med mål i støvlerne er altid velkommen er selvskriven men er enig at det kræver at en eller to af de andre rykker. Nu er Gladbach ja åbenbart ret interesset i MJ. Håber ham bliver nok i OB men hvis det bliver ham som rykker så har vi i hvert fald brug for en angriber med speed i benene.
                Og selvom man kan altid steppe op med noget så synes vores midtbanefolk udvikler sig ret godt under JM så kan ret god leve med de vi har.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Hvad med en fyr som Pål Kirkevold fra Hobro. Efter hans seneste skadesperiode må prisen på ham være faldet. Jeg husker ham som en virkelig giftig angriber som kæmper helt vildt hårdt og jeg mener også han har en ret god speed. Målnæsen fejler ihvertfald ikke noget.
                  Vi mangler en angriber med målnæse og power til at supplere Baskim hvis vi vil i top 6.
                  OB har ikke mulighed for at købe ham.
                  Hobro sælger selvfølgelig ikke nu.
                  De venter, får ham i form igen og derefter sælger de (kontrakt til 2021).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Vi køber først en angriber, hvis AK og Festersen smutter. Vi har alt for mange lønkroner i det angreb! Desuden har jeg svært ved at se, hvor vi egentlig skal forstærkes. Vi er næsten lige stærke/svage på alle positioner.

                    Som jeg ser det, kommer det an på hvilken formation JM vil spille. Tvivler på at vi spiller 3-5-2 i foråret, så burde man jo nemlig have gået hårdere efter Tingager...
                    Håber lidt vi sælger Gryte nu her, så vi kan komme videre.

                    4-1-4-1 / 4-3-3

                    Mande/Oliver

                    RJL - Ramon - Tverskov - JBL

                    JD
                    Eskesen - CN - JJT - Kadrii

                    Helenius/AK/MJ
                    Hvorfor tror du ikke vi forstætter med en 3/5-mands bagkæde? Jeg forventer bestemt man forsøger at holde fast i det, der fungerede. Tror ikke man havde økonomien til at være med ift. Tingager, men jeg tænker man henter en ind til forsvaret. Måske en yngre spiller som gardering.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Hvorfor tror du ikke vi forstætter med en 3/5-mands bagkæde? Jeg forventer bestemt man forsøger at holde fast i det, der fungerede. Tror ikke man havde økonomien til at være med ift. Tingager, men jeg tænker man henter en ind til forsvaret. Måske en yngre spiller som gardering.
                      Det er vel et udtryk for personalemangel hvis vi ikke spiller 3-5-2 i foråret, det vil absolut kræve at der findes en spiller der kan konkurrere med de 3 mand der er kampdygtige i truppen pt. at fortsætte med det system. Jeg kan nu også godt lide 4-1-4-1 opstillingen hvis det ikke lykkes at finde en stærk cf'er, men det vil jo ændre lidt på vores backs løbemønstre, men på midtbanen vil der sikkert blive lidt mere plads til vores bedste kreatør, JJT.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        OB har ikke mulighed for at købe ham.
                        Hobro sælger selvfølgelig ikke nu.
                        De venter, får ham i form igen og derefter sælger de (kontrakt til 2021).

                        Agree to disagree. Det er blevet nævnt flere steder at Pål Kirkevold hiver en klækkelig hyre hjem i Hobro, en hyre der næsten er for stor i forhold til hvad Hobro kan magte. Kontrakten blev forlænget da hypen om Pål var størst og dengang var det med en hensigt om sommersalg i 18. Jeg tror at hvis Hobro får et tilpas stort bud i dette vindue så slår de til, fordi risikoen og den evt. økonomiske gevinst ved sommersalg i 19 ikke er stor nok i forhold til hvor meget man satser.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Agree to disagree. Det er blevet nævnt flere steder at Pål Kirkevold hiver en klækkelig hyre hjem i Hobro, en hyre der næsten er for stor i forhold til hvad Hobro kan magte. Kontrakten blev forlænget da hypen om Pål var størst og dengang var det med en hensigt om sommersalg i 18. Jeg tror at hvis Hobro får et tilpas stort bud i dette vindue så slår de til, fordi risikoen og den evt. økonomiske gevinst ved sommersalg i 19 ikke er stor nok i forhold til hvor meget man satser.
                          Men hvis OB skal købe ham betyder det så samtidig også, at han skal have en kæmpe løn. Jeg tvivler både på, at OB har råd til det lige nu, og jeg tvivler endnu mere på, at han vil være i nærheden af det værd man ender med at kaste efter ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Agree to disagree. Det er blevet nævnt flere steder at Pål Kirkevold hiver en klækkelig hyre hjem i Hobro, en hyre der næsten er for stor i forhold til hvad Hobro kan magte. Kontrakten blev forlænget da hypen om Pål var størst og dengang var det med en hensigt om sommersalg i 18. Jeg tror at hvis Hobro får et tilpas stort bud i dette vindue så slår de til, fordi risikoen og den evt. økonomiske gevinst ved sommersalg i 19 ikke er stor nok i forhold til hvor meget man satser.
                            Mon ikke FCM køber ham og lejer ham ud....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Men hvis OB skal købe ham betyder det så samtidig også, at han skal have en kæmpe løn. Jeg tvivler både på, at OB har råd til det lige nu, og jeg tvivler endnu mere på, at han vil være i nærheden af det værd man ender med at kaste efter ham.
                              Præcis. Gætteri fra min side af, så vil hans løn ende på den flotte side af 1,5 mil om året. Det er ret meget for en spiller ude af form, som har brændt Superligaen en sæson men ellers kun har bombet løs i OBOS-ligaen og som har begrænset videresalgspotentiale

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                Præcis. Gætteri fra min side af, så vil hans løn ende på den flotte side af 1,5 mil om året. Det er ret meget for en spiller ude af form, som har brændt Superligaen en sæson men ellers kun har bombet løs i OBOS-ligaen og som har begrænset videresalgspotentiale
                                Jeg tror faktisk, at 1,5 mio. er pænt i underkanten.

                                Da klubben triumferende kunne annoncere forlængelsen med nordmanden for et år siden, så repræsenterede aftalen en så markant satsning for klubben, at det bandt omkring en fjerdedel af klubbens samlede lønbudget.

                                Det var en kalkuleret satsning indgået med håbet om at score kassen på et sommersalg. Og drømmen blev knust, da Kirkevold blev skadet i optakten til sæsonpremieren.

                                Håbet er nu, at startpladsen i Aarhus vil lokke interesserede købere ud af busken, og så er Hobro indstillede på at tage en mindre transfergevinst end ventet. Alene de sparede lønkroner vil betyde meget hos bundproppen.

                                https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...e-plan/7442814

                                Comment

                                Working...
                                X