Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vil ikke sige nej tak til Tingager. Man skal ikke gå og bilde sig selv ind, at han bare kommer direkte ind og har det høje niveau han sluttede af med, der vil nok gå noget mindst en halv sæson før han kan nå op på det igen, men han nogle ting vi mangler lidt nede bag i, i form af både størrelse og fart, og har allerede nogle eksisterende relationer med flere af dem nede bagved.

    Men jeg kan ikke forestille mig, at det kommer til at blive let/billigt. Der skal nok være et marked for en med hans fysiske attributer. Alene i Danmark må der være flere bejlere. AaB og AGF er sikkert gode bud. Jeg kunne også sagtens se Brøndby være i markedet for ham. De skal formentlig skifte 2-3 midterforsvarer i de næste par vinduer, og deres image ift. omverdenen og egne fans kunne i den grad også bruge en dansk spiller mere, og tilmed en der har spillet ungdomsfodbold i klubben. Samtidig skal man nok heller ikke underkende, at Tingager virkede til at have et rigtigt godt forhold til både Kent og KEP, og ingen af dem er her jo længere, så på den led er han nok også klar over, at det er noget væsentlig andet han kommer tilbage til.
    Last edited by Sheed; 29-12-2018, 17:32.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg vil ikke sige nej tak til Tingager. Man skal ikke gå og bilde sig selv ind, at han bare kommer direkte ind og har det høje niveau han sluttede af med, der vil nok gå noget mindst en halv sæson før han kan nå op på det igen, men han nogle ting vi mangler lidt nede bag i, i form af både størrelse og fart, og har allerede nogle eksisterende relationer med flere af dem nede bagved.

      Men jeg kan ikke forestille mig, at det kommer til at blive let/billigt. Der skal nok være et marked for en med hans fysiske attributer. Alene i Danmark må der være flere bejlere. AaB og AGF er sikkert gode bud. Jeg kunne også sagtens se Brøndby være i markedet for ham. De skal formentlig skifte 2-3 midterforsvarer i de næste par vinduer, og deres image ift. omverdenen og egne fans kunne i den grad også bruge en dansk spiller mere, og tilmed en der har spillet ungdomsfodbold i klubben. Samtidig skal man nok heller ikke underkende, at Tingager virkede til at have et rigtigt godt forhold til både Kent og KEP, og ingen af dem er her jo længere, så på den led er han nok også klar over, at det er noget væsentlig andet han kommer tilbage til.
      Der er nok ingen tvivl om at han har et efterslæb på kampform i fht. den stil der praktiseres i Ådalen pt., men netop med relationerne til flere af spillerne er imø et kæmpe plus. Vi har 3 ganske habile cf'ere, som Tingager relativt problemfrit vil kunne agere sammen med, og måske også tilkæmpe sig en fast plads. Hans fysik og hurtighed er der sikkert mange klubber i DK der efterspørger, men det det gode forhold til Fyn må imø meget gerne slå igennem, så han som minimum tilbydes nogen år i klubben igen.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        ØV pis

        https://www.fyens.dk/fodbold/Tingage...rtikel/3312058
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Men hvis han er reserve i en tysk klub på vej imod afgrunden, så må det være begrænset hvem der ringer til ham i Tyskland. Det er dog ikke usandsynligt at han nok vil se den vej i første omgang, men piben kan hurtigt få en anden lyd, hvis han imod vinduets afslutning stadig ikke har fået seriøse henvendelser

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Men hvis han er reserve i en tysk klub på vej imod afgrunden, så må det være begrænset hvem der ringer til ham i Tyskland. Det er dog ikke usandsynligt at han nok vil se den vej i første omgang, men piben kan hurtigt få en anden lyd, hvis han imod vinduets afslutning stadig ikke har fået seriøse henvendelser
            Ja, men han skulle ind med det samme at spille sig ind i systemet under forberedelsen. Det lyder ikke godt, men håbet dør sidst og måske det er agenten med et forsøg at presse lidt i hensugt af forhandlinger.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Men hvis han er reserve i en tysk klub på vej imod afgrunden, så må det være begrænset hvem der ringer til ham i Tyskland. Det er dog ikke usandsynligt at han nok vil se den vej i første omgang, men piben kan hurtigt få en anden lyd, hvis han imod vinduets afslutning stadig ikke har fået seriøse henvendelser
              Jeg er helt på det rene med at noget af det er agent-snak, og at det er noget han skal sige. Han dog før skade gjort det fint på 2. liga niveau, så lur mig om ikke der står et par klubber klar på det niveau .. kanske Sverige og Norges bedste rækker også kan være gode bud på en ny destination for ham.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Han kom ikke videre selvom han ville da de var rykket ned, så mon dog at bejlerne står i kø nu?

                Klubben må heller ikke kunne få øje på det mindste salgspotentiale når de vælger at fritstille lige før vinduet åbner.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Han kom ikke videre selvom han ville da de var rykket ned, så mon dog at bejlerne står i kø nu?

                  Klubben må heller ikke kunne få øje på det mindste salgspotentiale når de vælger at fritstille lige før vinduet åbner.
                  Jeg husker ikke detaljerne om det, måske var klubben ikke særligt interesserede i at sælge ham på det tidspunkt og ville satse på hans kvaliteter i kampen for at vende tilbage. Det er muligt Tingager var til salg for den ritige pris .. som klubben vel bestemmer hvad er når han har en længere aftale med dem.

                  Jeg tror også det koster på bundlinien i Braunsch.. Brunsvi .. DEN KLUB at rykke ned i 4. liga, så de må skille sig af med meget personale
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg husker ikke detaljerne om det, måske var klubben ikke særligt interesserede i at sælge ham på det tidspunkt og ville satse på hans kvaliteter i kampen for at vende tilbage. Det er muligt Tingager var til salg for den ritige pris .. som klubben vel bestemmer hvad er når han har en længere aftale med dem.

                    Jeg tror også det koster på bundlinien i Braunsch.. Brunsvi .. DEN KLUB at rykke ned i 4. liga, så de må skille sig af med meget personale
                    God muligt. Er med i deres fanforum og til mindst fanscenen havde Tingager som nogen man ville bygge et nyt hold omkring.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      God muligt. Er med i deres fanforum og til mindst fanscenen havde Tingager som nogen man ville bygge et nyt hold omkring.
                      Men hvad med klubben, hvorfor har de ikke troet på ham?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Men hvad med klubben, hvorfor har de ikke troet på ham?
                        Tror det har de. Men så kom skaden og en ny træner. Under den nye træner, A. Schubert; havde han en ret skuffende kamp og derefter var han vel ude på bænken.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Mads Fenger rygtes til OB. Ved ikke andet end en kammerat har læst det på BT.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Mads Fenger rygtes til OB. Ved ikke andet end en kammerat har læst det på BT.
                            Det er vel alt andet lige meget logisk, afhængigt af hvordan hans situation er i Hammarby selvfølgelig..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Mads Fenger rygtes til OB. Ved ikke andet end en kammerat har læst det på BT.
                              Lyder mere som en spekulation end et rygte

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Mads Fenger rygtes til OB. Ved ikke andet end en kammerat har læst det på BT.
                                https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...aar-der-ob-paa

                                Comment

                                Working...
                                X