Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHan var også tilgængelig i efteråret efter bruddet med Vejle. Selvfølgelig er det et scenarie, at han skriver kontrakt især med forhistorien med JM i baghovedet. Det virker bare så formålsløst. Håber godt nok ikke, at det er den vej vi går.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVB ville rigtig gerne have beholdt ham. Men agenter skulle have visket i hans ører at de sagtens kunne arrangere en kontrakt i udlandet. Det viste sig så ikke at holde stik og han valgte derfor en kort kontrakt med Køge efter vinduet var lukket. Hvad der er sket derefter ved jeg ikke men han er en dygtig fodboldspiller uden tvivl. Tror dog ikke han kan gøre den store forskel i SL og så kan man vel godt argumentere for at dem ham vi rigeligt af i forvejen
For at citere Troels Bech " ligegyldigt hvor mange spande 50 grader varmt vand du hælder i et kar så får du det aldrig op at koge"817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg håber bestemt ikke de kaster en kontrakt efter ham , vi har rigeligt ligegyldigt fyld som aldrig vil kunne flytte os.
For at citere Troels Bech " ligegyldigt hvor mange spande 50 grader varmt vand du hælder i et kar så får du det aldrig op at koge"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægHvis vi har rigeligt med ligegyldigt fyld til midtbanen, hvem af vore nuværende midtbanespillere har så hår nok på brystet til at erstatte Janus D på søndag ?? Hvis nogen mener Tverskov, så svækker vi jo bagkæden. Som jeg husker det, havde NM, når han var bedst en ret rustik spillefacon, som på mange måder ligner Janus D. Nogle på forum har talt om frøkenspillere mod FCK -enig - det kunne godt være en i første omgang halvårig kontrakt til NM kunne give noget mere power, når Janus er ude med karantæne eller skade.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
https://www.transfermarkt.de/pro-xi-...a/berater/2120
Her listen over Nicolaj Madsens agenturs spillerliste. Jeg kunne godt finde nogle navne på den liste, som ville gøre det værd at være gode venner med Pro XI ved at gøre dem en tjeneste.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttps://www.transfermarkt.de/pro-xi-...a/berater/2120
Her listen over Nicolaj Madsens agenturs spillerliste. Jeg kunne godt finde nogle navne på den liste, som ville gøre det værd at være gode venner med Pro XI ved at gøre dem en tjeneste.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvor mange af dem er relevante for OB? Jeg tror ikke der er noget hokus pokus der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg tror heller nogle af de spillere er aktuelle for OB. Pointen er mere, at hvis det agentur beder OB om at tage Nicolaj Madsen til prøvetræning for at booste opmærksomhed omkring deres spiller, så ville det måske være dumt at sige nej. Det er en lille tjeneste for måske en dag at få en lille tjeneste igen.
Det er mere sandsynligt at OB overvejer Madsen, end at OB håber på at gøre det her firma mere positivt stemt, et firma der har 0 spillere som er relevante for OB ... sådan ser jeg det.
... og nej, jeg kan heller ikke se logikken i ham.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg håber bestemt ikke de kaster en kontrakt efter ham , vi har rigeligt ligegyldigt fyld som aldrig vil kunne flytte os.
For at citere Troels Bech " ligegyldigt hvor mange spande 50 grader varmt vand du hælder i et kar så får du det aldrig op at koge"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMen hvilken tjeneste, når spillerne på listen ikke er relevante for OB?
Det er mere sandsynligt at OB overvejer Madsen, end at OB håber på at gøre det her firma mere positivt stemt, et firma der har 0 spillere som er relevante for OB ... sådan ser jeg det.
... og nej, jeg kan heller ikke se logikken i ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg ser det slet ikke så direkte (selv om der sagtens kan være en kortsigtet dagsorden for OB, og så har du ret). Jeg tænker bare, at hvis du har en business, og en af dine faste levendører beder dig om tjeneste - egentligt ligegyldig hvilken tjeneste - og du kan please en fast samarbejdspartner, uden at det koster dig noget/ret meget - ville du så ikke gøre det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget enig. Men kunne dette ikke bare være HH og JM der gør en simpel vennetjeneste her?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet kunne det sikkert også. Aner ikke om vi er reelt interesseret i Madsen, men når man tænker den kæmpe strøm af prøvespillere, der aldrig har fået kontrakt; så kan jeg ikke lade være med at tænke, at der ikke behøver at være ret meget i det, that's all.
Havde vi været i midtbane mangel var han nok hentet ind på en kort kontrakt. Men kombineret med en høj alder og ingen klubopstart dvs ude af form burde det være en no brainer at i næste uge er han videre igen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg ser det slet ikke så direkte (selv om der sagtens kan være en kortsigtet dagsorden for OB, og så har du ret). Jeg tænker bare, at hvis du har en business, og en af dine faste levendører beder dig om tjeneste - egentligt ligegyldig hvilken tjeneste - og du kan please en fast samarbejdspartner, uden at det koster dig noget/ret meget - ville du så ikke gøre det?
Men er det tilfældet her, har vi ikke netop kigget på varerne og vurderet at de ikke er relevante for OB?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment