Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg kan slet ikke se det er så vigtigt at komme i top 6. 10 kampe i slutspillet som ikke har nogen betydning. Der er langt mere spænding i at blive nr 7-10
    Det kan du have ret i. Men måske er det lettere at tiltrække sponsore og spillere hvis man er top 6 hold. Der er også flere penge i det. Men med truppen er der vel 40% chance for top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg fatter så til gengæld ikke en meter, hvis grytebust ikke er interessant for nogen. Superligaens målmænd har været okay ombejlet generelt over en længere årrække, men Gryte må på mystisk vis være gået under radaren.
      Her kommer JHs manglende netværk og evner som sælger nok til kort. Havde FCM haft en keeper der havde vundet Det Gyldne Bur to år i træk, var han blevet solgt for mindst €5 millioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Her kommer JHs manglende netværk og evner som sælger nok til kort. Havde FCM haft en keeper der havde vundet Det Gyldne Bur to år i træk, var han blevet solgt for mindst €5 millioner.
        Utvivlsomt- det har sandsynligvis også noget at gøre med de kedelige pladser OB har placeret sig på de seneste mange sæsoner.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Sådan er det tit ..

          Der er lagt op til at vi skal i top6 og det er vi ikke p.t. og har ikke været det meste af efteråret plus vi sluttede dårligt af. Der er kun ganske få kampe tilbage og vi starter mod FCK, hvorfor man godt kunne forvente at vi ville opruste for at nå vores mål ..
          Jeg tror, at vi allerede lever et pænt stykke over evne rent økonomisk. Jeg tror, at man allerede har satset kraftigt rent økonomisk på at komme i top 6, man valgte bare at tømme nosseposen fuldstændig i sommer, hvor der blev betalt mange transfers, og skrevet kontrakt med nogle helt sikkert løntunge spillere. Yderligere tilførsel af kvalitet vil givetvis kræve endnu et økonomisk indskud fra ejerkredsen. Og det kan man selvfølgelig også gøre, spørgsmålet er så bare, om det er det værd? Hvis man overinvesterede nu for at komme i top 6, og dermed var nødt til at skære lidt ned på udgifterne i de kommende sæsoner, så synes jeg absolut ikke, at det vil være en god idé.

          Lyngby overinvesterede også for at komme i top 6, de kom endda helt op i top 3, men hvad fik de reelt ud af det i sidste ende, og står de et fedt sted nu som klub? For 1½ år siden var Lyngby bedre end FC Midtjylland. Det er et bevis på, at det svære i fodbold ikke er at skabe et hold som er godt i en kortere periode. Det svære er at skabe en forretningsmodel, hvor man kan skabe sportslig fremgang uden kontinuerlige kapitalindskud, men dem der lykkes med at finde deres model, er dem der vinder i længden, derfor er Lyngby og FCM gået hver deres vej, siden Lyngby tog bronzemedaljerne i Herning for 1½ år siden.

          Det er det OB også skal arbejde sig hen imod i min verden. De kunne sikkert sagtens investere nogle penge der ville kunne få os op og blive nr. 4 i den her sæson, men hvis der så skal betales en regning på den anden side af sommeren der gør, at vi måske ender med at dumpe ned og bliver nr. 9 næste år, så har jeg svært ved at se fidusen i det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
            Men vi har jo så en træner der offentligt har meldt ud at han var utilfreds med de angribere han havde til rådighed så det kan jo godt undre mig lidt at der slet ikke er sket noget på den front
            Har han? Den er gået min næse forbi.

            Comment


              Husk på vi stadig hænger på Kent Nielsen lønnen. Det er jo ca 2 udmærkede spillerlønninger.
              Det hjælper til sommer når hans kontrakt udløber.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg tror, at vi allerede lever et pænt stykke over evne rent økonomisk. Jeg tror, at man allerede har satset kraftigt rent økonomisk på at komme i top 6, man valgte bare at tømme nosseposen fuldstændig i sommer, hvor der blev betalt mange transfers, og skrevet kontrakt med nogle helt sikkert løntunge spillere. Yderligere tilførsel af kvalitet vil givetvis kræve endnu et økonomisk indskud fra ejerkredsen. Og det kan man selvfølgelig også gøre, spørgsmålet er så bare, om det er det værd? Hvis man overinvesterede nu for at komme i top 6, og dermed var nødt til at skære lidt ned på udgifterne i de kommende sæsoner, så synes jeg absolut ikke, at det vil være en god idé.

                Lyngby overinvesterede også for at komme i top 6, de kom endda helt op i top 3, men hvad fik de reelt ud af det i sidste ende, og står de et fedt sted nu som klub? For 1½ år siden var Lyngby bedre end FC Midtjylland. Det er et bevis på, at det svære i fodbold ikke er at skabe et hold som er godt i en kortere periode. Det svære er at skabe en forretningsmodel, hvor man kan skabe sportslig fremgang uden kontinuerlige kapitalindskud, men dem der lykkes med at finde deres model, er dem der vinder i længden, derfor er Lyngby og FCM gået hver deres vej, siden Lyngby tog bronzemedaljerne i Herning for 1½ år siden.

                Det er det OB også skal arbejde sig hen imod i min verden. De kunne sikkert sagtens investere nogle penge der ville kunne få os op og blive nr. 4 i den her sæson, men hvis der så skal betales en regning på den anden side af sommeren der gør, at vi måske ender med at dumpe ned og bliver nr. 9 næste år, så har jeg svært ved at se fidusen i det.
                Aaah, forskellen mellem FCM og Lyngby er også at de har en bundløs tank i ejeren!
                Indtil 17-18 lavede de nogle ret voldsomme underskud, men når du har en bundløs tank har du flere skud i bøssen og det har de så formået at udnytte.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Aaah, forskellen mellem FCM og Lyngby er også at de har en bundløs tank i ejeren!
                  Indtil 17-18 lavede de nogle ret voldsomme underskud, men når du har en bundløs tank har du flere skud i bøssen og det har de så formået at udnytte.
                  Sikke da noget vrøvl. FCM har lige haft et overskud på 66 millioner i sidste sæson, de budgetterer med et plus på 30-40 millioner i den her sæson. Hvordan er det på nogen tænkelig måde sammenligneligt med Lyngby? Ja, der har været nogle år med underskud i FC Midtjylland, men det er jo en fuldstændig gængs måde at drive forretning på, at man har nogle år, hvor man investerer og budgetterer med underskud, for at gevinsten og afkastet skal ligge senere henne. Det er åbenlyst det der sker i FCM lige nu.

                  Lyngby er en fuldstændig anden case. De havde tydeligvis ikke nogen strategi for, hvordan de ville udvikle sig, eller en økonomisk rygrad der var solid nok til, at man kunne have nogle investeringsår. Det der foregik i Lyngby var ren Kasi-Jesper tumpeinvesteringer, uden nogen gennemtænkt plan for øje.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg tror, at vi allerede lever et pænt stykke over evne rent økonomisk. Jeg tror, at man allerede har satset kraftigt rent økonomisk på at komme i top 6, man valgte bare at tømme nosseposen fuldstændig i sommer, hvor der blev betalt mange transfers, og skrevet kontrakt med nogle helt sikkert løntunge spillere. Yderligere tilførsel af kvalitet vil givetvis kræve endnu et økonomisk indskud fra ejerkredsen. Og det kan man selvfølgelig også gøre, spørgsmålet er så bare, om det er det værd? Hvis man overinvesterede nu for at komme i top 6, og dermed var nødt til at skære lidt ned på udgifterne i de kommende sæsoner, så synes jeg absolut ikke, at det vil være en god idé.

                    Lyngby overinvesterede også for at komme i top 6, de kom endda helt op i top 3, men hvad fik de reelt ud af det i sidste ende, og står de et fedt sted nu som klub? For 1½ år siden var Lyngby bedre end FC Midtjylland. Det er et bevis på, at det svære i fodbold ikke er at skabe et hold som er godt i en kortere periode. Det svære er at skabe en forretningsmodel, hvor man kan skabe sportslig fremgang uden kontinuerlige kapitalindskud, men dem der lykkes med at finde deres model, er dem der vinder i længden, derfor er Lyngby og FCM gået hver deres vej, siden Lyngby tog bronzemedaljerne i Herning for 1½ år siden.

                    Det er det OB også skal arbejde sig hen imod i min verden. De kunne sikkert sagtens investere nogle penge der ville kunne få os op og blive nr. 4 i den her sæson, men hvis der så skal betales en regning på den anden side af sommeren der gør, at vi måske ender med at dumpe ned og bliver nr. 9 næste år, så har jeg svært ved at se fidusen i det.
                    Kunne ikke være mere enig!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                      Men vi har jo så en træner der offentligt har meldt ud at han var utilfreds med de angribere han havde til rådighed så det kan jo godt undre mig lidt at der slet ikke er sket noget på den front
                      Var det ikke en ekstra blads artikel uden nogle citater og som blev skudt ned (næsten lidt aggresivt) af JH?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Kunne ikke være mere enig!
                        Ja JH er dyr og dårlig. Nu sidder han hjemme og se Horton Sagaen igen, mens andre er aktive og klar.

                        Comment


                          Orker dig simpelthen ikke mere JH......

                          Comment


                            Truppen er ganske fin. Udmærket arbejde i af Jesper Hansen. Ingen grund til at lave panikindkøb ala AGF. De rykker sikkert ned :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Var det ikke en ekstra blads artikel uden nogle citater og som blev skudt ned (næsten lidt aggresivt) af JH?
                              Skal jeg ikke kunne sige, men det blev debatteret herinde og jeg læste artiklen og tænkte bare at den var da godt nok upassende

                              Comment


                                Var der ikke noget med en sfå udsendelse i aften?

                                Comment

                                Working...
                                X