Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    Fuck det her, åbner Football Manager og køber et ordenligt hold!

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Synes altid jeg er utilfreds over OBs transfervinduer, uanset hvordan det ellers er gået. I forhold til at Thorborg omsider kommer med en melding om, at OB hører til i top6, så er det et noget blodfattigt ambitionsløst vindue.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nej men jeg ville gerne bytte indstilling hos sportsdirektøren .. ethvert vindue er en mulighed for at skære overflødig fedt væk og forstærke truppen yderligere .. uagtet om man ligger nr. 14, 7 eller 1.
    Amen brother. Spot on

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Ville du bytte trup med AGF, hvis du fik muligheden?

    Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
    De har bare haft større grund til at reagere.

    Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers
    Nej men jeg ville gerne bytte indstilling hos sportsdirektøren .. ethvert vindue er en mulighed for at skære overflødig fedt væk og forstærke truppen yderligere .. uagtet om man ligger nr. 14, 7 eller 1.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Har netop talt med OB's sportsdirektør Jesper Hansen, der bekræfter det forventede: OB er færdig med at handle, og selvom man aldrig skal sige aldrig, er der intet, der tyder på, at der kommer mere aktivitet inden lukketid ved midnat. #sldk#obdk#transferdk

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Klassisk JH at lukke vinduet så man kan nå hjem til eftermiddags kaffen
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ransfervinduet
    Lukket og slukket!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    OB er færdig med at handle siger Martin Davidsen efter en snak med JH
    Klassisk JH at lukke vinduet så man kan nå hjem til eftermiddags kaffen

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Nu du nævn EB's liveupdate, hold da *biiiiib* hvor er den liveudsendelse dårlig på mange måder!
    Jaa, jeg har heller ikke lyd på. Nøjes med skrift. Dog skal man jo huske at tage EB med et gran salt :D.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg spurgte også lige på EBs liveupdate og de meldte Ryan handlen afblæst og som ellers rapporteret intet nyt i forhold til MJ.
    Nu du nævn EB's liveupdate, hold da *biiiiib* hvor er den liveudsendelse dårlig på mange måder!

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Jeg spurgte også lige på EBs liveupdate og de meldte Ryan handlen afblæst og som ellers rapporteret intet nyt i forhold til MJ.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Fint transfervindue... Ser ikke de store mangler.
    Forlængelse med Tverskov eller Enghardt ind og jeg er enig.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    OB er færdig med at handle siger Martin Davidsen efter en snak med JH

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Fint transfervindue... Ser ikke de store mangler.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    AGF vil det tilsyneladende mere end os ...

    Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
    Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
    Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
    Patrick Mortensen (Sarpsborg)
    Selvom tabellen ikke viser det, så har de altså også bare mere at reparere på. Vi burde via en bedre start have distanceret dem for længe siden. De minder lidt om os under Kent, hvor de ind imellem spiller okay, men så har de bare dagene, hvor bundniveauet er helt til rotterne og de bliver udspillet imod hold som Horsens eller Randers. Bortset fra vores mystiske kamp imod Aab, så synes jeg vi har fået styr på det med at sejle totalt rundt. Derfor forstår jeg godt at AGF prøver at reparere mere på det, for de ville aldrig komme i nærheden af top 6 med efterårets hold. Det tror jeg stadig på at vi kan med vores, selvom vi ikke henter mere

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    muligt at det er en reparation men de ligger kun 3 point efter os og jeg tænker at de investerer mere i truppen end vi gør for at nå top6 ..
    Ville du bytte trup med AGF, hvis du fik muligheden?

    Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
    De har bare haft større grund til at reagere.

    Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers

    Leave a comment:

Working...
X