Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Synes altid jeg er utilfreds over OBs transfervinduer, uanset hvordan det ellers er gået. I forhold til at Thorborg omsider kommer med en melding om, at OB hører til i top6, så er det et noget blodfattigt ambitionsløst vindue.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægVille du bytte trup med AGF, hvis du fik muligheden?
Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
De har bare haft større grund til at reagere.
Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers
Leave a comment:
-
Har netop talt med OB's sportsdirektør Jesper Hansen, der bekræfter det forventede: OB er færdig med at handle, og selvom man aldrig skal sige aldrig, er der intet, der tyder på, at der kommer mere aktivitet inden lukketid ved midnat. #sldk#obdk#transferdk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKlassisk JH at lukke vinduet så man kan nå hjem til eftermiddags kaffen
Lukket og slukket!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægJeg spurgte også lige på EBs liveupdate og de meldte Ryan handlen afblæst og som ellers rapporteret intet nyt i forhold til MJ.
Leave a comment:
-
Jeg spurgte også lige på EBs liveupdate og de meldte Ryan handlen afblæst og som ellers rapporteret intet nyt i forhold til MJ.
Leave a comment:
-
OB er færdig med at handle siger Martin Davidsen efter en snak med JH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægAGF vil det tilsyneladende mere end os ...
Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
Patrick Mortensen (Sarpsborg)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægmuligt at det er en reparation men de ligger kun 3 point efter os og jeg tænker at de investerer mere i truppen end vi gør for at nå top6 ..
Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
De har bare haft større grund til at reagere.
Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers
Leave a comment:
Leave a comment: