Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Thisted-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægPå EB´s LiveScore side følges alle live kampe f.eks Brønshøj - Marienlyst , men OB´s kamp bliver ikke opdateret .. Det er vel et godt billede på hvor uinteressante JH og topledelsen har gjort OB for omverdenen
Comment
-
Uden at have set kampen, og have andet end fyns live og statestik fra diverse livescorer, så syntes jeg egentligt det er ret suverænt at tage derop og TOTALT dominere kampen, og umiddelbart vinde sikkert, men dog igen for småt. Thisted var godt nok snakket op til noget de overhovedet ikke er, men syntes det vidner om lidt klasse. Og skønt vi ikke bliver slidt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelenius ind for AK
Festersen må ha bollet JMs kone... Han er sgu helt ude
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægUden at have set kampen, og have andet end fyns live og statestik fra diverse livescorer, så syntes jeg egentligt det er ret suverænt at tage derop og TOTALT dominere kampen, og umiddelbart vinde sikkert, men dog igen for småt. Thisted var godt nok snakket op til noget de overhovedet ikke er, men syntes det vidner om lidt klasse. Og skønt vi ikke bliver slidt.
Når det så er sagt, så er det stadig klasse at vise forskellen; også i bredden.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægUden at have set kampen, og have andet end fyns live og statestik fra diverse livescorer, så syntes jeg egentligt det er ret suverænt at tage derop og TOTALT dominere kampen, og umiddelbart vinde sikkert, men dog igen for småt. Thisted var godt nok snakket op til noget de overhovedet ikke er, men syntes det vidner om lidt klasse. Og skønt vi ikke bliver slidt.
Comment
Comment