Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Thisted-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægRyan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdagBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdagOprindeligt indsendt af manner Se indlægKlart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.
Så tror det bliver Festersen og Helenius
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSkræmmende hvis UEFA samtidig med de udelukker de små lande også sørger for at spærre for dækningen at de nationale liga/cup kampe ..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvem er de bundløse? Hedder de ikke Vanløse?
De her klubber hvor en milliardær køber skidtet og så bare hælder penge ud til højre og venstre og kører med vanvittige underskud, på mystisk vis uden at komme i konflikt med FFP (for det meste) ... eller med sanktioner så latterlige at de ikke opvejer fordelen ved at snyde.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oliver Christensen ser frem til at skulle spille endnu en kamp i pokalturneringen, og han føler sig også klar til at stå kampen mod AGF på lørdag, hvis det skulle blive aktuelt.
http://obstruktion.dk/oliver-c-pokal...er-min-chance/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægOliver Christensen ser frem til at skulle spille endnu en kamp i pokalturneringen, og han føler sig også klar til at stå kampen mod AGF på lørdag, hvis det skulle blive aktuelt.
http://obstruktion.dk/oliver-c-pokal...er-min-chance/
Comment
-
https://nordjyske.dk/nyheder/mange-a...9-cf0cabd5873f
Thisted kommer med et halvt 2. hold. Burde være en overkommelig opgave.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..
Ellers lyder det godt nok ikke til vi møder et mandskab som tager pokalen særlig højtideligt, når de vælger at stille med 7-8 nye. Det bør vi klare rimelig komfortabelt
Comment
Comment