Han trænede da ellers fuldt med i tirsdagstræningen sammen med de andre, der ikke spillede mandag. Til gengæld er Kløve helt sikkert ude de næste par kampe.
Han trænede da ellers fuldt med i tirsdagstræningen sammen med de andre, der ikke spillede mandag. Til gengæld er Kløve helt sikkert ude de næste par kampe.
Jeg refererede også kun til hvad Tipsbladet hentydede. Men det er nok bare resultatet af at vi endelig har fået en bred trup med mange muligheder
Måske Jacob Michelsen også er ved at være klar over at man ikke hæver effektiviteten på holdet ved at lade én af truppens mindst effektive spillere ud i afslutninger/afgørende pasninger spille en afgørende rolle?
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Måske Jacob Michelsen også er ved at være klar over at man ikke hæver effektiviteten på holdet ved at lade én af truppens mindst effektive spillere ud i afslutninger/afgørende pasninger spille en afgørende rolle?
MvH ChrisOB
Det er da bestemt ikke en helt dum tanke, og jeg tror da også, det har noget med det at gøre. Jeg hentyder bare til den i Tipsbladet, hvor de skriver, han er tvivlsom grundet skadesproblemer. Det ser bestemt ikke sådan ud.
Comment