Oprindeligt indsendt af Rijkaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD: OB-HORSENS, den 24. september
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVildt man kan vinde så stort efter SÅ DÅRLIG en kamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJep, siger det hele. Måske næsten vores mest nervøse og dårlige kamp i sæsonen, og så den største sejr. Lad os bare få nogle flere grimme, hårdttilkæmpede og småufortjente sejre - de er stadigvæk nemmere at leve med end ufortjente nederlag.
Comment
-
Hold nu op et fedt resultat, men det var koldt og kedeligt at sidde og se, så var det fattigt før med det nye et opråb efter mål, men uden stemning, så kan man lige så godt bare lade være og sende det ene opråb på fattiggården.
Heldigt at Horsens også var lidt uskarpe i dag, men godkendte første halvleg, anden bliver godkendt pga. 3 mål.
Nogen udmelding om KEP, var han på tilskuerpladserne?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFedt at få en sejr. Opspil til alle mål er knivskarpe. Specielt Leuwins tværpasning til første mål. Drachmann var rigtig god. Dejligt at se at vi faktisk er skarpe på de reelle store chancer :).
Er jeg den eneste der hæfter mig ved at Leuwin ikke rigtig virker glad? I Esbjerg var jeg på tribunen, hvor han skændtes med Grytebust på vej ned for at takke fans for opbakning, og vendte om og gik mod tunnellen. I dag i lykønskningerne så jeg heller ikke så meget glæde. Måske ligger jeg for meget i det :).
Comment
-
Det største fremskridt var, at der nu var opspil, der fungerede uden høje indlæg. Bedre sent end aldrig. Og når flere får øje for Kadriis løbemønstre bliver det endnu bedre.
Det kan ikke blive kønt og sprudlende spil mod Horsens. De fik ikke ro, der blev kæmpet indædt af vist alle sammen og mon ikke de lærte hvor meget der skal kæmpes for at det kan lykkes.
Jeg sagde at denne kamp ville være JMs svendestykke. Han og HH bestod den.
Jeg tror det går fremad nu. Vi ender 6-9 med dette hold.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJep, siger det hele. Måske næsten vores mest nervøse og dårlige kamp i sæsonen, og så den største sejr. Lad os bare få nogle flere grimme, hårdttilkæmpede og småufortjente sejre - de er stadigvæk nemmere at leve med end ufortjente nederlag.... undskyld, jeg finder selv ud
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlægMorgen er bare lidt bedre efter en sejr.
Håber holdet kan tage selvtilliden med til Aalborg og håber mange vil tage turen
Men nu er det helvedes vigtigt at følge op med gode resultater , taber vi de næste tre kampe er gårsdagens sejr lidt ligegyldig .
de næste 4 runder ser svære ud .
Aab - OB
OB - AGF
BIF - OB
Sdj - OBLast edited by Magge; 25-09-2018, 07:28.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFedt at få en sejr. Opspil til alle mål er knivskarpe. Specielt Leuwins tværpasning til første mål. Drachmann var rigtig god. Dejligt at se at vi faktisk er skarpe på de reelle store chancer :).
Er jeg den eneste der hæfter mig ved at Leuwin ikke rigtig virker glad? I Esbjerg var jeg på tribunen, hvor han skændtes med Grytebust på vej ned for at takke fans for opbakning, og vendte om og gik mod tunnellen. I dag i lykønskningerne så jeg heller ikke så meget glæde. Måske ligger jeg for meget i det :).
Comment
Comment