Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Håber på:

    ............Toppel

    Ruud....DH....KL....Ari

    .........Azer
    Falk......Spelmann..EL

    ..........Escubu
    .................Mos

    Sønderjyske kommer tromlene, og de vil slås for det, og jeg tror Schoop og JBL vil få det svært... Bodul ser jeg ikke rigtig vil få noget ud af den kamp, overhovedet... Til gengæld ville de to første være fine at sætte ind som kampen skrider hen, en frisk JBL vil kunne gøre ondt på Sdr. det sidste kvarters tid, især hvis de skal op og jagte et mål... Diarra bliver også på bænken, som reserve for tre pladser i forsvaret... Så er der selvfølgelig Kadrii, som kommer ind i angrebet og garner hvis vi skulle være bagud, ikke så meget der...
    Last edited by Kaspernon; 26-03-2014, 18:27.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Håber på:

      ............Toppel

      Ruud....DH....KL....Ari

      .........Azer
      Falk......Spelmann..EL

      ..........Escubu
      .................Mos

      Sønderjyske kommer tromlene, og de vil slås for det, og jeg tror Schoop og JBL vil få det svært... Bodul ser jeg ikke rigtig vil få noget ud af den kamp, overhovedet... Til gengæld ville de to første være fine at sætte ind som kampen skrider hen, en frisk JBL vil kunne gøre ondt på Sdr. det sidste kvarters tid, især hvis de skal op og jagte et mål... Diarra bliver også på bænken, som reserve for tre pladser i forsvaret... Så er der selvfølgelig Kadrii, som kommer ind i angrebet og garner hvis vi skulle være bagud, ikke så meget der...
      kan godt følge dig, men ari har ikke overbevist på backen. Syntes der klart forskel på antallet chancer med/uden schoop, for mig at se er chancen for vi netter flere end vi lukker ind størst med ham.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Håber på:

        ............Toppel

        Ruud....DH....KL....Ari

        .........Azer
        Falk......Spelmann..EL

        ..........Escubu
        .................Mos

        Sønderjyske kommer tromlene, og de vil slås for det, og jeg tror Schoop og JBL vil få det svært... Bodul ser jeg ikke rigtig vil få noget ud af den kamp, overhovedet... Til gengæld ville de to første være fine at sætte ind som kampen skrider hen, en frisk JBL vil kunne gøre ondt på Sdr. det sidste kvarters tid, især hvis de skal op og jagte et mål... Diarra bliver også på bænken, som reserve for tre pladser i forsvaret... Så er der selvfølgelig Kadrii, som kommer ind i angrebet og garner hvis vi skulle være bagud, ikke så meget der...
        Ingen tvivl om at både Azer og Schoop spillede en glimrende kamp i Brøndby, men jeg er helt overbevist om at Ari og Spelmann havde gjort det lige så godt central, hvis de ikke havde haft karantæne i netop den kamp. Jeg mener helt klart vi skal have både Spelmann og Ari tilbage i maskinrummet nu hvor de begge er klar igen. JBL skal spille venstre back, da han og Ruud får vigtige roller i forhold til at komme bagom SjE og få smidt nogle giftige indlæg. Skoubo og Mos er jeg helt med på men vil ikke slagte Bech på forhånd, hvis han starter med en en tremandsmidtbane (Ari, Schoop, Spelmann) på bekostning af en af angriberne. Men umiddelbart vil jeg foretrække denne:
        Toppel
        Ruud, KL, Høegh, JBL
        Falk, Spelmann, Ari, Emil
        Skoubo
        Mos

        Comment


          #64
          De tror på det

          http://www.bold.dk/nyt/SoenderjyskE-...er-sejr-mod-OB

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            det bliver garanteret også en supersvær kamp, modsat sidste kamp mod BIF hvor vi nærmest kun kunne overraske positivt er denne kamp diamentralt modsat, og her kan vi nærmest kun overraske negativt med kampen fra i søndags i frisk erindring. Lad os håbe at formelen bliver knækket på en underholdende måde og med masser af benhårdt arbejde over hele linien
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det bliver garanteret også en supersvær kamp, modsat sidste kamp mod BIF hvor vi nærmest kun kunne overraske positivt er denne kamp diamentralt modsat, og her kan vi nærmest kun overraske negativt med kampen fra i søndags i frisk erindring. Lad os håbe at formelen bliver knækket på en underholdende måde og med masser af benhårdt arbejde over hele linien
              Husk på at BIF var lige så hårdt ramt af skader/karantæner som vi var.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Husk på at BIF var lige så hårdt ramt af skader/karantæner som vi var.
                øøh ja....hvad mener du
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...soenderjyske-2
                  vi vinder ifølge tipsbladet

                  Comment


                    #69

                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-soenderjyske-22239.aspx



                    truppen mod sdjr

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
                      lad os håbe de får ret...men det er fandme også skræmmende læsning - kun én gang tidligere i denne sæson har vi vundet 2 i streg...så er det vel ikke så underligt vi frygter stregen under os.

                      Comment


                        #71
                        Jeg vil bare gerne se Azer på den defensive midt igen, men det kunne måske blive i en 3 mands central opstilling, som en af jer er inde på... Alt taler for han skal starte, undtaget at der er en anden spiller der er bedre på den plads end på vb´en...

                        Med Schoop og JBL, bliver vi, sammen med Falk, Emil og Mos, fysik underlegne, AMC er jo heller ikke med... Azer har vi også set er farlig på dødbolde, (var det mod FcK han headede på overliggeren?) han kan sparke på mål(og vil gerne) han tager de hårde tacklinger... Ja det er jo faktisk lige ved det giver minder om gamle OB kæmper, på den defensive midt...

                        ... jeg ved godt jeg måske lader hjertet påvirke mig FOR meget, i denne debat...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Schoop og Spelmann på midten - ja tak!

                          og for øvrigt Kadrii og Skoubo oppe foran
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #73
                            Synes det er synd hvis Azer ryger på bænken efter hans præstation imod Brøndby.. Min ønske opstilling til kampen må være følgende:

                            Toppel
                            Ruud - Høegh - KL - Barrett
                            Falk - Azer - Skuláson - EL
                            Skoubo
                            Mos

                            Omkring 70 min inde i kampen alt efter hvordan det går kan følgende indskiftninger ske:

                            Skoubo - Kadrii
                            Azer - Schoop
                            Falk - Spelmann

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
                              som altid når jeg har overværet træningen er jeg uforbederlig optimist og mener at TipsBladets vurdering på 2-0 kønsløs. Det gode spil og hårde arbejde der blev leveret i søndags må meget gerne fortsætte og kan det det, samtidig med at der bliver prikket hul på bylden er jeg vis på at Ha'erslev kan sendes hjem til Nordtyskland med en snitter, og opfyldes forudsætningerne gætter jeg 5-0 eller 6-1
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                dagens udgave af stiften mener opstillingen bliver sådan her

                                MT
                                Ruud DH KL Ari
                                Falk Spelmann Schoop Emil
                                Scoubo
                                Mos

                                altså plads til Ari på bekostning af Momo og JBL og Schoop der får tilliden til at være garant for det fine spil
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X