Helenius tilbage til sin vanlige ringe præstationer.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægDet bedste ved den her kamp er at lytte til Graulund sige tingene som de er.. nyder ham som kommentator..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDer er så vi Ludwigs klasse. Flot løbet op.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægStærkt returløb af Ludwig mod en mand, der er hurtigere end Sterling. Havde jeg ikke regnet med.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg vil mene at det udstiller en af manglerne, han bliver overløbet og hiver ham tilbage.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg4 min tilbage og hjørnespark. CN pløjer bolden ind i forreste forsvarer og Esbjerg får kontra. Det er jammerligt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment