Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helenius tilbage til sin vanlige ringe præstationer.

    Comment


      Der er så vi Ludwigs klasse. Flot løbet op.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Stærkt returløb af Ludwig mod en mand, der er hurtigere end Sterling. Havde jeg ikke regnet med.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Det bedste ved den her kamp er at lytte til Graulund sige tingene som de er.. nyder ham som kommentator..
          Jeps. Tilsvarende ynkeligt at læse folk herinde sige at Leuwin skulle have haft frispark. Graulund har helt ret i sin hårde kritik her.

          Comment


            Jeg synes sgu jeg så lidt mere vilje og ild i øjnene, da vi skulle jagte føringer mod Vendsyssel og SønderjyskE.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Ramon skaber sig...
              Ulideligt at se på , det er anden gang i kampen . Ligner han har fysik som en 13 årig tøs ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Der er så vi Ludwigs klasse. Flot løbet op.
                Jeg vil mene at det udstiller en af manglerne, han bliver overløbet og hiver ham tilbage.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  4 min tilbage og hjørnespark. CN pløjer bolden ind i forreste forsvarer og Esbjerg får kontra. Det er jammerligt.

                  Comment


                    Tror med Eskesen ude er der ingen chance for en ordentlig indlæg.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ludwig har spillet helt fint egentlig. Ser ud til at han har lagt nervøsiteten og fejlene fra de første runder fra sig. Klart mere overbevisende end Ramon..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Graulund er målløs over OBs (Helenius’) positionering.
                        ..

                        Ja fedt at høre Graulund
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Stærkt returløb af Ludwig mod en mand, der er hurtigere end Sterling. Havde jeg ikke regnet med.
                          Så er det fordi du ikke ser at han stopper modstanderen med armen, han bliver overløbet ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Tre angriber skal sælges, AK, Helenius og Festers, en hovedstads stærk forsvarsspiller skal købes. Så vil holdet efterhånden være der, men nu er det suk JH som har opgaven.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg vil mene at det udstiller en af manglerne, han bliver overløbet og hiver ham tilbage.
                              Han var jo frisk og lynhurtig og med friløber. Frispark blev der i al fald ikke dømt -
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                4 min tilbage og hjørnespark. CN pløjer bolden ind i forreste forsvarer og Esbjerg får kontra. Det er jammerligt.
                                Ja, Eskesen er vel den eneste i holdet som kan slå hjørnespark og indlæg ordentligt.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X