Oprindeligt indsendt af thesheep
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægEr jeg den eneste der bliver træt af at kommentatorne bliver ved med at sige vi skal i top 6 når det ikke er meldt ud fra klubben
Selvfølgelig vil kommentatorerne antage, at målsætningen er top 6, når den har været det i flere sæsoner, og at vi fyrer en træner for ikke at opnå det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSynes du vi har folkene til 4-1-4-1? Vi har stort set ingen midtbanespillere der kan lave mål, tvivler på at løsningen er færre angribere.
Drachmann
Eske - JJT - CN - Kadrii
AK/Helenius/MJ
Jeg mener faktisk løsningen er færre angribere. Vi sidder tit på spillet, det er forsvaret og angrebet der ganske enkelt ikke er gode nok.
Så hvorfor bruger flere spillere, der ikke er gode nok?
Husk på at dette hurtigt bliver en 4-3-3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægEr jeg den eneste der bliver træt af at kommentatorne bliver ved med at sige vi skal i top 6 når det ikke er meldt ud fra klubben
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægSå er det fordi du ikke kan reglerne. Det er ikke en åben scoringsmulighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDen anden forsvarsspiller er i hvert fald 4-5 meter længere fremme på banen. Jeg ved Helenius er en af de dårligste angribere i Superligaen og han kan præstere utænkelige ting, men han burde i adstædigt trilletempo kunne få en 1:1 mod keeperen. Det er en oplagt scoringschance.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDe kikker jo bare på holdet. Det er jo klart til top 6-7 stykker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTop6 over and out, må betyde JH også er over and outLast edited by Tåhyler; 14-09-2018, 19:25.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDen anden forsvarsspiller er i hvert fald 4-5 meter længere fremme på banen. Jeg ved Helenius er en af de dårligste angribere i Superligaen og han kan præstere utænkelige ting, men han burde i adstædigt trilletempo kunne få en 1:1 mod keeperen. Det er en oplagt scoringschance.
Comment
Comment