Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Flot spil af os....det ser lovende ud men score kan vi stadig ikke......og den naturlige konsekvens er så at efb bringer sig foran. Suk

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Nå. Dommerfejl fører til Esbjerg-chance, som de scorer med hånden.
      Hvilken dommerfejl ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Kløve koster det mål, men det er med albuen, så jeg synes det skulle være Annulleret.

        Comment


          #49
          For helvede....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Nå. Dommerfejl fører til Esbjerg-chance, som de scorer med hånden.
            Lige mine tanker - irriterende med irriterende på 🙄

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvilken dommerfejl ?
              Han scorer med albuen.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Godt dømt af ham der wonderkid-dommeren og hans team.
                Hver gang jeg har set ham har jeg tænkt at det så usikkert ud. Men historier er jo til for at blive genfortalt og ingen er så dårlige til st tænke selv som Viasats kommentatorer.

                Comment


                  #53
                  Jeg er så rasende. Hvad fanden har Kløve gang i?? Og Kadrii starter ud med at skylde big time

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Jeg er så rasende. Hvad fanden har Kløve gang i?? Og Kadrii starter ud med at skylde big time
                    Ved ikke om der faktisk bliver begået straffe, før der bliver scoret med armen ... ellers er det en ret afgørende fejl, kombineret med dårlig opdækning.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Han scorer med albuen.
                      Ja , den kunne der godt være dømt frispark på . Var nu ikke den der blev hentydet til ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Hvorfor er det at der skal gå så meget tid med at ham kommentatoren misforstår fodboldreglerne i alle kampe? Det er hver gang at han vrøvler og man næsten kan høre Gravlund krumme tæer ved siden af ham :D

                        Comment


                          #57
                          Det værste bliver når vi taber og JM, vil fortælle os at i 90% af kampene vinder et hold med vores stats. Er jo totalt ligegyldigt når vi er så uskarpe

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Hver gang jeg har set ham har jeg tænkt at det så usikkert ud. Men historier er jo til for at blive genfortalt og ingen er så dårlige til st tænke selv som Viasats kommentatorer.
                            Sådan noget bliver altid selvforstærkende. Mucolli i Vejle var også vanvittig i de første 2 kampe, jf. de der kommentatorere og eksperttyper, og han har intet præsteret siden da.

                            Comment


                              #59
                              Surt at være bagud mod et ringe Esbjerg hold. Helt vores egen skyld.

                              Comment


                                #60
                                Jeg synes vi ser usammenhængende ud og det taktiske setup fungerer ikke med ideen om at Kløve skal have plads som erstatning for Ryan - det ender med vi har for mange offensivspillere, der hænger og kun Drachmann til at rydde op.

                                Det er absurd hvis vi endnu en gang taber en kamp når vi burde være bedre på alle positioner.

                                Comment

                                Working...
                                X