Flot spil af os....det ser lovende ud men score kan vi stadig ikke......og den naturlige konsekvens er så at efb bringer sig foran. Suk
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg er så rasende. Hvad fanden har Kløve gang i?? Og Kadrii starter ud med at skylde big timeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægHver gang jeg har set ham har jeg tænkt at det så usikkert ud. Men historier er jo til for at blive genfortalt og ingen er så dårlige til st tænke selv som Viasats kommentatorer.
Comment
-
Jeg synes vi ser usammenhængende ud og det taktiske setup fungerer ikke med ideen om at Kløve skal have plads som erstatning for Ryan - det ender med vi har for mange offensivspillere, der hænger og kun Drachmann til at rydde op.
Det er absurd hvis vi endnu en gang taber en kamp når vi burde være bedre på alle positioner.
Comment
Comment