Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag 10. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning mandag 10. september

    Vi var til træning i Ådalen i dag, og det kom der et indlæg (og lidt video) ud af.

    http://obstruktion.dk/traening-10-september/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi var til træning i Ådalen i dag, og det kom der et indlæg (og lidt video) ud af.

    http://obstruktion.dk/traening-10-september/
    Fed update

    De burde godt nok træne afslutninger noget mere for det ser altså ikke vanvittig skarpt ud set over en bred kam

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Fed update

      De burde godt nok træne afslutninger noget mere for det ser altså ikke vanvittig skarpt ud set over en bred kam
      Nu er det nok lettere for mig, men jeg begyndte altså at grine under de afslutninger :D.
      Det så jo nærmest komisk ud.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Det var eddermame ikke imporende. Festersen så, så vidt jeg lige kunne se, nogenlunde skarp ud. I hvert fald i starten.
        Resten var jo på et niveau, hvor jeg kunne være med!

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Det var eddermame ikke imporende. Festersen så, så vidt jeg lige kunne se, nogenlunde skarp ud. I hvert fald i starten.
          Resten var jo på et niveau, hvor jeg kunne være med!
          Og han bliver ikke brugt :-)
          Sjovt.. Når man ser på hvor mange kampe vi har mistet points fordi dem der bliver udtaget knap nok rammer en ladeport 1 meter fra den.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
            Og han bliver ikke brugt :-)
            Sjovt.. Når man ser på hvor mange kampe vi har mistet points fordi dem der bliver udtaget knap nok rammer en ladeport 1 meter fra den.
            Det er jo mere kompliceret end som så. Det er jo lige meget, at Festersen kan ramme kassen, hvis han ikke kommer frem til mulighederne.

            Comment


              #7
              Haha, jeg skulle lige til at skrive det. Så videoen inden kommentarerne. Mit Serie 2-hold er altså skarpere i afslutningstræning end det der, og det dybt seriøst, og ikke en eller anden smart bemærkning. Hold da helt kæft, hvor er det sløjt - no wonder de ikke kan ramme målet i kamp. Man sidder jo og krummer tæer.

              Comment


                #8
                Synes nu egentlig også Helenius så okay skarp ud.
                Generelt var det egentlig AK der var værst efter min mening, han må virkelig være ramt på selvtilliden efterhånden

                Comment

                Working...
                X