20 minutter spillet, så vi er halvvejs. Fortsat 1-0 og der er ikke umiddelbart tegn på at det ændrer sig.
OB har forsøgt sig med at sende Jonathan Petersen dybt i højre side er par gange, men uden held. Der er intet etableret spil fra vores side.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U17: Brøndby IF - OB, 2018.09.08 kl. 13:00
Collapse
X
-
Vigtig blokering af Frederik Lebæk på kanten af det lille felt. Brøndby kontra efter en fejlaflevering.
Leave a comment:
-
Phillip Gejl
Gustav Grubbe - Frederik Lebæk - Daniel Obbekjær - Mathias Brems.
Lasse Skøtt - Valdemar Ibsen - Magnus Saaby - Andreas Eriksen.
Jonathan Petersen - Valdemar Kwasniak.
Og Brøndby foran 1-0 efter hjørne. Der tog 1 minut.
Siden har Brøndby sværmet omkring feltet.
Fem minutter inde og OB har nu været to gange ved Brøndbys felt inden for et minut.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægEt tip, jeg selv fik fra OB’s twitterkonto: numrene står der faktisk, omend de er lige rigeligt gemt væk bag flagene.
Den følger.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg er på plads ved opvisningsbanen i Brøndby.
Hvis mobilen ikke driller, så vil jeg prøve at komme med lidt opdateringer her / på Twitter.
Jeg er lidt udfordret på spillerne, for det er jo nærmest er nyt hold, og ob.dk oplyser ikke trøjenumre. Men jeg vil forsøge mig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg er på plads ved opvisningsbanen i Brøndby.
Hvis mobilen ikke driller, så vil jeg prøve at komme med lidt opdateringer her / på Twitter.
Jeg er lidt udfordret på spillerne, for det er jo nærmest er nyt hold, og ob.dk oplyser ikke trøjenumre. Men jeg vil forsøge mig.
Leave a comment:
-
U17: Brøndby IF - OB, 2018.09.08 kl. 13:00
Jeg er på plads ved opvisningsbanen i Brøndby.
Jeg er lidt udfordret på spillerne, for det er jo nærmest er nyt hold, og ob.dk oplyser ikke trøjenumre. Men jeg vil forsøge mig.Tags: Ingen
Leave a comment: