Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Nogen der så hele kampen der kan komme med et par ord om Yao og Kamil? - jeg havde ikke mulighed for at se kampen i ordentlig kvalitet i går
    Synes godt man kan se Kamil er en dygtig fodboldspiller. God teknik, god boldomgang og overblik. En rigtig fin Kent Nielsen spiller

    Nej, han tror han bliver en fin mand for os. Der bliver bare hård kamp om de to pladser. JJT, Eske, Kløve, Greve, Casper N., Frøkjær og Kamil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Sejren igår var pissefed, måske var det på en billig baggrund men nøj Bash’s mål var konge....og vi fik luftet nogle af the Young guns og de klarede det fint....og ikke mindst var man fri for at høre nogen være “forbandet” efter kampen.....jeg er glad
      Og vi ved at BH også kan gøre det mod et superligahold - han scorede et tilsvarende på Gryte.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Synes godt man kan se Kamil er en dygtig fodboldspiller. God teknik, god boldomgang og overblik. En rigtig fin Kent Nielsen spiller

        Nej, han tror han bliver en fin mand for os. Der bliver bare hård kamp om de to pladser. JJT, Eske, Kløve, Greve, Casper N., Frøkjær og Kamil.
        Enig. Men kan godt se at han har evnerne. Der er bare langt til topformen og relationerne mangler. Som ChrisOB skriver bliver han hverken en mål eller assist konge i OB. Men han ligner en begavet, teknisk god og hårdt arbejdende boks til boks spiller som vi nok skal få gavn af.

        Ramon,Drachmann og Kadrii er klare forstærkninger fra dag 1. Hands down. Uden diskkution.
        Juryen er stadig ude på Ludwig og Vacek. Men det er ihvertfald med pil op og langt væk fra tiden med Welbeck og Thrane. Så jeg er positiv.
        Eneste store spørgsmål er Mandé. Og ham har man 6-12 måneder til at gøre klar

        Dette vindue lugter mere og mere af det bedste under JH og Ole Spion. Ufatteligt at det har taget dem så mange år at komme her til.

        For mig er dette år 0 i det nye OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Og vi ved at BH også kan gøre det mod et superligahold - han scorede et tilsvarende på Gryte.
          Nu gør du det igen

          Bashkim Hadrii?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Vacek var forholdsvis anonym i hvert fald i 1. Halvleg. Som 2. Halvleg skred frem så virkede han boldsikker og dirigerende. Jeg synes at der ligger noget fornuftigt at hente, når han kommer op i kampform. Nogen assist og målkonge bliver han næppe. Men som rutineret alternativ ligner han en god løsning på længere sigt. Selvfølgelig er det svært at sige når modstanderen var så underlegen.

            Yao havde faktisk et par rigtigt gode indlæg i sit arsenal- bl.a ét som Greve kunne ha scoret på, hvis ikke målmanden havde reddet flot. Om end det er svært at spå om, så viste det da, at han er hurtig og har et godt venstre ben. Han havde en tackling som ikke så for godt ud, han var lidt heldig med kun at få gult på den, hvis du spørger mig.

            Indlæggene var gode. Specielt det til Greve.

            MvH ChrisOB
            Hvis Vacek kan blomstre op til noget af tidligere styrke kan han vel blive en del af startopstillingen. Jeg kan ikke forstå du allerede udråber ham til kun at kunne blive et rutineret alternativ med mindre du mener, der kan være kampe, hvor han bør spille.
            Greve er faldet i niveau. Det samme er Kløve. Tror du det er forever og at de ikke passer til den nye spillestil. Kan ikke gennemskue det.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Elsker de her kampe, og retarderede tilråb findes altid sin vej til de her kampe. Prisen tager ham fyren som havde sin gravide kæreste / veninde med, og lige pludselig brød ud i gentagne tilråb “KUSSE, FISSE! FØD DET BARN!” Mens han stod og råbte hende ned i hovedet. 😂 Hun virkede ikke særlig imponeret.

              Julius Eskesens nummerleg var nu ret sjov. Den blev ved længe 😂

              Jeg var så skuffet over, at jeg ikke fik en stadionplatte! Hvem fanden løber tør for varme pøller i en halvleg? Det kan de sgu ikke være bekendt.
              Tror at AB var overrasket over dels antal af OB Tilhængere, samt deres sult.
              Tror ikke, at de havde overvejet, at folk dels kom fra Fyn og dels at det var spisetid.
              Havde dog heldigvis spist hjemmefra, så opdagede ikke problemet.
              Til gengæld var de hurtige til at få åbnet et fadølsanlæg tæt på, hvor vi sad.
              Anden sjov bemærkning var ved Baskim hjørnespark i 2. halvleg.
              En råbte, hvor er du smuk Baskim. Selv Han måtte trække på smilebåndet.
              Men dejligt at vi var så mange, og dejligt med den atmosfære, vi fik skabt.

              Comment


                Er der et sted hvor man kan se kampe igen eller et sammendrag af kampen?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af HPM Se indlæg
                  Er der et sted hvor man kan se kampe igen eller et sammendrag af kampen?
                  Du kan se målene her:
                  https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...0-e491798e2034

                  Comment


                    Mange tak.

                    Comment

                    Working...
                    X