Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Der er ingen afklaring på Jacob Barretts kontraktsituation endnu, men han melder meget klart ud, at han ikke kommer til at skifte til en anden dansk klub.

    http://obstruktion.dk/barrett-skifte...en-dansk-klub/

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Der er ingen afklaring på Jacob Barretts kontraktsituation endnu, men han melder meget klart ud, at han ikke kommer til at skifte til en anden dansk klub.

      http://obstruktion.dk/barrett-skifte...en-dansk-klub/
      Lyder da mere og mere som om at han vil sælges eller lader sin kontrakt løbe ud.. Men det kræver selvfølgelig der er bud på ham..
      Hvis vi alligevel kun kan få et par millioner for ham syntes jeg at vi skal lade kontrakten løbe ud

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Der er ingen afklaring på Jacob Barretts kontraktsituation endnu, men han melder meget klart ud, at han ikke kommer til at skifte til en anden dansk klub.

        http://obstruktion.dk/barrett-skifte...en-dansk-klub/
        Han nævner da intet med andre danske klubber? "Nu når vi snakker Brøndby, så kommer det i hvert fald ikke til at ske."
        siden 1887

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Han nævner da intet med andre danske klubber? "Nu når vi snakker Brøndby, så kommer det i hvert fald ikke til at ske."
          Han bliver vel spurgt af OBstruktion

          Noget andet han dog gerne vil kommentere på, er et lille rygte der på et tidspunkt var om, at Brøndby var interesseret i ham. Han slår på det kraftigste fast, at han ikke skifter til Brøndby, eller en anden dansk klub for den sags skyld.

          – Nej. Så bliver jeg i OB. Nu når vi snakker Brøndby, så kommer det i hvert fald ikke til at ske.

          Comment


            #35
            For mig lyder det som om, at han afviser andre danske klubber og i særdeleshed Brøndby (som er det konkrete rygte).

            Comment


              #36
              Vi spurgte ham om andre danske klubber, og forholdte ham til Brøndby-rygtet. Han afviste begge dele.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                For mig lyder det som om, at han afviser andre danske klubber og i særdeleshed Brøndby (som er det konkrete rygte).
                Lad os se om han også mener FCK/Ståle når nu Boilesen er ude de næste 9 mdr.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Lad os se om han også mener FCK/Ståle når nu Boilesen er ude de næste 9 mdr.
                  Ja, så tvivler jeg også på, at han vil være så tilbageholdende. Men jeg tror nu ikke FCK kigger i den retning i første omgang. Har hørt at de pønser på Højer i AGF, hvilket jo giver fin mening, når han er tidligere FCK-talent og faren er klublegende og tilmed ansat i klubben.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Ja, så tvivler jeg også på, at han vil være så tilbageholdende. Men jeg tror nu ikke FCK kigger i den retning i første omgang. Har hørt at de pønser på Højer i AGF, hvilket jo giver fin mening, når han er tidligere FCK-talent og faren er klublegende og tilmed ansat i klubben.
                    Ja nu når Valentin var nået at smutte må man jo så gå til det næstbedste. Men er det virkelig Højer som næsten ikke kunne komme på holdet i Lyngby for 1 år siden?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja nu når Valentin var nået at smutte må man jo så gå til det næstbedste. Men er det virkelig Højer som næsten ikke kunne komme på holdet i Lyngby for 1 år siden?
                      Jep, og Højer der i sin tid blev fundet for let i FCK og sendt til Brønshøj.

                      Comment


                        #41
                        Jacob Barrett Laursen var tilbage i startopstillingen i kampen mod Silkeborg, og han var glad for igen at bidrage på banen.

                        http://obstruktion.dk/barrett-haaber...ge-til-holdet/

                        Comment

                        Working...
                        X