Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jacob Barrett Laursen

    Jeg kunne ikke finde nogen tråd om Jacob Barrett Laursen, så jeg laver lige en.

    Vi har lavet et interview med ham i dag, hvor han fortæller lidt om forskellene på Jakob Michelsen og Kent Nielsen, starten på den nye sæson, den nye anfører, og nårh ja, så har han forlænget sin kontrakt.

    http://obstruktion.dk/barrett-jeg-ha...aenget-med-ob/

    #2
    Fedt med en ny kontrakt til Barret, men som tilfældet var med Tverskov er jeg dog ærgerlig over der kun kan forlænges med 1 år. Alt andet lige må det jo betyde at de skydes afsted til sommer, hvor vi igen skal have gang i en større udskiftning.

    Fra spillernes synspunkt forstår jeg dem dog godt, da de ikke vil binde sig for langt ud i fremtiden, for vi er trods alt en klub som har kæmpet om nedrykning og som er sluttet i den nedre del i de sidste mange år.

    Comment


      #3
      Fint Interview og rigtig god nyhed med kontraktforlængelsen. Men mærkeligt at det blev ikke offentliggjort af klubben.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Lidt mystisk med tavshed om det, men der har jo faktisk også været knald på til og med sidste dag.

        Nu er en 1-årig forlængelse sikkert også belagt med f.eks. en klausul; og det kan Tverskovs også være. Men hvis alternativet er kr 0 i Falk-scenarie, så kan det være den bedst mulige løsning.

        Jeg synes faktisk, at vinduet nærmer sig at være flot: forlængelser med Tverskov og Barrett stod højt på min liste, og selv om man gerne havde set længere, så må vi bare æde, at vi ikke er en top-klub. Spillere som Tverskov og Barrett må have andre muligheder og ambitioner om f.eks. udlandet, så de sportslige resultater over længere tid koster bare her. Det er under omstændighederne OK og endda mere end OK.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Lidt mystisk med tavshed om det, men der har jo faktisk også været knald på til og med sidste dag.

          Nu er en 1-årig forlængelse sikkert også belagt med f.eks. en klausul; og det kan Tverskovs også være. Men hvis alternativet er kr 0 i Falk-scenarie, så kan det være den bedst mulige løsning.

          Jeg synes faktisk, at vinduet nærmer sig at være flot: forlængelser med Tverskov og Barrett stod højt på min liste, og selv om man gerne havde set længere, så må vi bare æde, at vi ikke er en top-klub. Spillere som Tverskov og Barrett må have andre muligheder og ambitioner om f.eks. udlandet, så de sportslige resultater over længere tid koster bare her. Det er under omstændighederne OK og endda mere end OK.
          Hvis JH også kan få forlænget med Gryte, vil jeg skrive et meget rosende indlæg i Jesper H tråden. Jeg er sikker på, det vil få nogle debattører op af sofaen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
            Hvis JH også kan få forlænget med Gryte, vil jeg skrive et meget rosende indlæg i Jesper H tråden. Jeg er sikker på, det vil få nogle debattører op af sofaen.
            Mener der var et interview af OBstruktion med JH før et par dage hvor JH udtalte sig ret tydeligt at Gryte vil ikke skrive forlængelse. Så vi kan holde plads på sofaen. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Hvis JH også kan få forlænget med Gryte, vil jeg skrive et meget rosende indlæg i Jesper H tråden. Jeg er sikker på, det vil få nogle debattører op af sofaen.
              Hvis JH kan få Pernille Haarder til at optræde i en reklame for OB kun iført stribede trusser vil jeg også skrive et meget rosende indlæg i JH tråden. Det er jeg også sikker på vil få nogle debattører op af sofaen.

              2 lige usandsynlige scenarier

              Jeg klandrer ikke JH for ikke at kunne forlænge med Gryte. Jeg klandrer ham lidt for ikke at kunne sælge ham. Men i sidste ende er jeg godt tilfreds med 6-12 måneder mere med ham i målet

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis JH kan få Pernille Haarder til at optræde i en reklame for OB kun iført stribede trusser vil jeg også skrive et meget rosende indlæg i JH tråden. Det er jeg også sikker på vil få nogle debattører op af sofaen.

                2 lige usandsynlige scenarier

                Jeg klandrer ikke JH for ikke at kunne forlænge med Gryte. Jeg klandrer ham lidt for ikke at kunne sælge ham. Men i sidste ende er jeg godt tilfreds med 6-12 måneder mere med ham i målet
                Du har selvfølgelig ret: vi får i bedst fald JH i stribede trusser - og ved ikke om jeg vil kalde det en "bedst" fald... ;-)
                Men enig i hensigt af Grytebust.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Jacob Barrett er meget glad for det mål, han fik scoret i kampen mod Horsens, og han mener selv, at hans mål var aftenens bedste.

                  http://obstruktion.dk/barrett-mit-maal-var-bedst/

                  Comment


                    #10
                    Totally breaking news. Eller nowet. Barrets forlængelse nu også officiel på ob.dk

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...jacob-barrett/

                    Comment


                      #11
                      Barret mangler stadig lidt muskler og lidt mere overblik, men når han peaker er han en spændende wingback.
                      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                      Comment


                        #12
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/1887-dage-som-ob-spiller/

                        Jacob Barrett fortæller lidt om sine første 1887 dage i OB.

                        Comment


                          #13
                          Barret er klart i en positiv udvikling. Den slags var vi ikke vante til at kunne glæde os over.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Sindssyg sympatisk iøvrigt. Og ja spændende udvikling han har gang i:-)

                            Comment


                              #15
                              Barret er nomineret til månedens spiller sammen med ASO og Evander

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-ob-eller-fcn

                              Comment

                              Working...
                              X