Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Men jeg ved ikke om de uddelte karantæner er på baggrund af restaurationsloven, eller om det konkret er OB. Anyone?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
      Men jeg ved ikke om de uddelte karantæner er på baggrund af restaurationsloven, eller om det konkret er OB. Anyone?
      Efter min information blev karantænerne uddelt af politiet, ikke af klubben.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Hjemme fra tv'et er det altså helt ærligt svært at høre, at der skulle være et boykot. Der blev jublet ved scoringer og sunget "en gang Odense.." ved flere lejligheder. Tror de der weekendnarkomaner, som nu er bandlyst af rigspolitiet, og ikke OB, overvurderer sig selv. Bliv endelig væk igen.
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          #94
          Som jeg har forstået det, er det politiet der alene har besluttet hvem der skulle have karantæner efter det i kongens have i maj.
          Tror nok det noget med at der er lavet en "hooligan" lov fordi regeringen ønskede at stramme grebet efter flere tilfælde i kbh og Brøndby.
          Og så kan klubben ikke gøre noget

          Comment


            #95
            Det er vist politiet der har udstedt dem og ikke ob synes jeg læste det et sted.

            Comment


              #96
              Jeg synes at det er tankevækkende at en spiller som Martin Jørgensen i går under kampen fortæller, hvor stor en betydning det har som spiller, at have opbakning fra sin hjemmebane. Han nævner blandt andet, at det er en direkte fordel for udebaneholdet.

              Derfor må dette boykot ende øjeblikkeligt, så vi med fælles indsats kan komme væk fra bunden ;-)

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                Det er vist politiet der har udstedt dem og ikke ob synes jeg læste det et sted.
                Er der en som kan fortælle hvor , hvornår , hvordan og af hvem de karantæner er udstedt ?


                Jeg ved ikke om jeg totalt har misforstået men var det i denne forbindelse ?

                https://www.fyens.dk/odense/Ville-st...rtikel/3255453
                Last edited by Magge; 25-09-2018, 06:43.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Er der en som kan fortælle hvor , hvornår , hvordan og af hvem de karantæner er udstedt ?
                  Se indlæg #9

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Er der en som kan fortælle hvor , hvornår , hvordan og af hvem de karantæner er udstedt ?


                    Jeg ved ikke om jeg totalt har misforstået men var det i denne forbindelse ?

                    https://www.fyens.dk/odense/Ville-st...rtikel/3255453
                    Ja det er i dette tilfælde

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      Hjemme fra tv'et er det altså helt ærligt svært at høre, at der skulle være et boykot. Der blev jublet ved scoringer og sunget "en gang Odense.." ved flere lejligheder. Tror de der weekendnarkomaner, som nu er bandlyst af rigspolitiet, og ikke OB, overvurderer sig selv. Bliv endelig væk igen.
                      Er du altid så uintelligent eller ? Du siger jo aldrig noget fornuftigt herinde. Men er kun herinde for at Trolle folk osv. Flere af dem der blev karantæneramt. Tager ikke stoffer. Men var bare på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

                      Og der skal OB som klub gå ind og hjælpe og kigge på sagen. Istedet for bare at støtte politiet.

                      Hvis fans i Brøndby eller FCK for uberettiget karantæne af politiet. Så står klubben sgu bag sine fans og ikke politiet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Er du altid så uintelligent eller ? Du siger jo aldrig noget fornuftigt herinde. Men er kun herinde for at Trolle folk osv. Flere af dem der blev karantæneramt. Tager ikke stoffer. Men var bare på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

                        Og der skal OB som klub gå ind og hjælpe og kigge på sagen. Istedet for bare at støtte politiet.

                        Hvis fans i Brøndby eller FCK for uberettiget karantæne af politiet. Så står klubben sgu bag sine fans og ikke politiet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Hahaha my bad 🤣

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            👍👍👍
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Er du altid så uintelligent eller ? Du siger jo aldrig noget fornuftigt herinde. Men er kun herinde for at Trolle folk osv. Flere af dem der blev karantæneramt. Tager ikke stoffer. Men var bare på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

                              Og der skal OB som klub gå ind og hjælpe og kigge på sagen. Istedet for bare at støtte politiet.

                              Hvis fans i Brøndby eller FCK for uberettiget karantæne af politiet. Så står klubben sgu bag sine fans og ikke politiet.
                              Hvor ved du fra at de hjælper deres fans ved karantæne..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                                Igår var der en kammerat der fortalte at der vist var fundet maskering og tandbeskyttere på en stor del af den flok der var i nærheden af Sir club den søndag. Hvis det er sandt så er det vil ok at politiet har taget deres forbehold. Også det vel derfor at nogen har fået karantæne hvis der også har været romerlys som nogen nævner her.

                                Mega øv at situationen er blevet sådan stemning er bare alfa og omega for mange på stadion.


                                Håber jeres boykot snart er slut og jer uden karantæne kommer retur
                                Er der nogen der kan afkræfte, at der blev fundet maskering og tandbeskyttere og maskering på nogen af de karentæneramte.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X