I sammenligning med Hobro-kampen hvor jeg var sidst på stadion var det værre i går. Tror sammenspil af trommen og capo fungerede ikke godt i går. Under Hobro-kampen stod vi i lille grupper og kunne rive folk omkring os ret god med og organisere fælles sange. Der manglede vel lidt organisation i går. Derudover virkede folk ikke at være så interesseret i fælles aktion. Der var forskellige grupper som havde deres egen aktivitet/aktion og der var vel ikke nok enighed hvornår hvad skulle synges. En gruppe unge bag mig f.eks. var ret aktiv, men i første linje at svine Vendsyssels målmand men ikke så meget i de fælles sange.
Alt i alt lykkedes det ikke at stå og agere tilsammen og det er jeg lidt skuffet om. Men så må vi lære ud af det. Det vigtigste er at vi prøver det videre og går ikke i knæe på grund af en bagslag (i forhold til Hobro-kampen), Rom blev ikke bygget i én dag, osv...
Og til alle som ved god at kritisere: kom op på hesten og hjælper på RMN, det er det hvad skaber stemning. Kritisere og diskutere kan vi lang tid, men det er aktion som vi har brug for.
Alt i alt lykkedes det ikke at stå og agere tilsammen og det er jeg lidt skuffet om. Men så må vi lære ud af det. Det vigtigste er at vi prøver det videre og går ikke i knæe på grund af en bagslag (i forhold til Hobro-kampen), Rom blev ikke bygget i én dag, osv...
Og til alle som ved god at kritisere: kom op på hesten og hjælper på RMN, det er det hvad skaber stemning. Kritisere og diskutere kan vi lang tid, men det er aktion som vi har brug for.
Comment