Oprindeligt indsendt af Whoven
Se indlæg
Jeg har fuld forståelse for, at I i denne situation rykker sammen for egne interesser, så den form for "egoisme" er for mig den acceptable reaktion, da I jo faktisk ikke skylder OB noget - de skylder jer.
Ligesom de gør samtlige fans, der alt for mange gange er gået skuffede hjem de sidste 7 år. De er til for os, først og fremmest, og "os" inkluderer også jer, og når I betyder alt for stemningen til kampene, så burde de faktisk få fingrene ud af deres dertil indrettede og få stablet det møde på benene.
Ellers giver det ingen mening.
Det gør jo faktisk ondt på mig, at opleve stadion så stille som i søndags. Det var som at være på en anden planet.
Hvis dette så bare er normen de næste 2 år, så virker det jo nærmest som om Vejle kampen var et afdansningsbal for den fanatiske fankultur i Odense, og når vi i forvejen har svært ved at rekruttere nye fans, så står vi overfor en potentiel fanmæssig katastrofe.
Det må bare ikke ske!
Kernen er, og det kan måske godt være, at jeg siger det her af ren uvidenhed, men det kræves faktisk ikke så mange til at få flere med, så vi i det mindste ikke er stille som døden i 90 minutter. Der var jo sporadiske forsøg, der mangler bare styring.
Opmuntring igennem kæmpen for hele klubben. Det kan jo være at man ville kunne vække de officielle til at tage større del i ansvaret for at få bare lidt lyd på drengen.
Jeg håber. Ikke bare for min stadionoplevelse, men for klubben generelt. For os alle. Jeg vil ikke have at Vejle kampen var sidste skud i bøssen for stemningskulturen i Odense.
Dét ville i sandhed være tragisk.
MvH ChrisOB
Comment