Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
    Nå, jeg håber da at grillpølsen i pausen er mere spændende end kampen og stemningen har været...
    Velbekomme.

Syntes dog ikke det var så dårlig en halvleg. Kunne vel godt have stået 2-1 til OB med lidt mere skarphed.

Men manglende stemning gør det til en lidt tam oplevelse.

Comment

Uenig. Jeg synes faktisk det er en ok første halvleg - minus træfsikkerheden. Vi kunne have scoret tre, skulle have scoret 2. Ramon og Ryan ser godt ud sammen, Drachmann er en fornøjelse og så må jeg i dag rose Helenius for at fylde meget og tage de rigtige beslutninger.

For mange fejlafleveringer dog.

Comment

Fra bt:
        “0-0 er ikke retvisende
        Særligt OB har spillet en god første halvleg med godt pres, flere opløb til chancer og et par gode muligheder. Men trods en del indkøb i transfervinduet, er det stadig Anders K. Jacobsen og Nicklas Helenius, som er frontmændene, og de mangler begge to skarphed.
        En manglende skarphed, der gør, at OB heller ikke i denne kamp indtil videre har fået udbytte som "fortjent".
        FCN har haft to gode muligheder og burde også være kommet på tavlen.
        Gæsterne har dog haft problemer med at spille bolden frem, og i forsvaret har Abdul Mumin været en bambi på glatis.“
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Forstår ikke helt kritikken af AK og Helenius idag. Syntes begge de gør det fint. AK med vild energi, og Helenius går godt med i spillet. De har været uskarpe ja, men de er en mundfuld for FCNs forsvar, det er vigtigt.
          Enig, AK har været god til at presse et noget usikkert FCN-forsvar, Helenius har set fra mit stream været god til at holde på bolden. Holdt generelt op med at tro på projekt Helenius for en del tid siden, men i dag gør han det helt OK. Når det er sagt mangler vi den sidste skarphed, og så kan vi sagtens vinde den her. Kunne godt se MJ komme ind og gøre ondt på FCN.
          Og så synes jeg Ramos har set solid ud indtil videre.

Comment

Status fra første halvleg på stadion i næsten 4 år. Desværre.
            Og for meget er uændret. En kamp på det jævne med modstanderne som de farligste.
            Meget positivt at se Ramon, Drachman og Eske.
            Trist især at se Helenius mangler på tæt hold.
            For mange fejlafleveringer og boldtab og mindst 4 elendige igangsætninger af Gryte. Så er man ikke topmålmand.
            Håber på en bedre halvleg og glæder mig til at Tverskov vænner sig til Ramon. Lige nu virker han usikker. Eller skyldes det mon Ludwig.
            Men bedre oplæg til målchancer end længe
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Fra bt:
              “0-0 er ikke retvisende
              Særligt OB har spillet en god første halvleg med godt pres, flere opløb til chancer og et par gode muligheder. Men trods en del indkøb i transfervinduet, er det stadig Anders K. Jacobsen og Nicklas Helenius, som er frontmændene, og de mangler begge to skarphed.
              En manglende skarphed, der gør, at OB heller ikke i denne kamp indtil videre har fået udbytte som "fortjent".
              FCN har haft to gode muligheder og burde også være kommet på tavlen.
              Gæsterne har dog haft problemer med at spille bolden frem, og i forsvaret har Abdul Mumin været en bambi på glatis.“
              Ca. sådan har jeg også set kampen. Men man frygter lidt Nordsjælland kommer med et gear mere her i 2 halvleg.

Comment

Glemte Julius. Også stor ros til ham!

Comment

Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                  Velbekomme.

Syntes dog ikke det var så dårlig en halvleg. Kunne vel godt have stået 2-1 til OB med lidt mere skarphed.

Men manglende stemning gør det til en lidt tam oplevelse.
                  Du har nok ret.. Det har i bund og grund været en fin halvleg, som med lidt skarphed, kunne være faldet ud til vores fordel.

Jeg er nok bare træt. Træt af stemningen, træt af stilstand, træt af, efter så mange år, ikke at spore en væsentlig fremgang.
                  Alt det har så ramt mig OB humør i dag😂

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Enig, AK har været god til at presse et noget usikkert FCN-forsvar, Helenius har set fra mit stream været god til at holde på bolden. Holdt generelt op med at tro på projekt Helenius for en del tid siden, men i dag gør han det helt OK. Når det er sagt mangler vi den sidste skarphed, og så kan vi sagtens vinde den her. Kunne godt se MJ komme ind og gøre ondt på FCN.
                    Og så synes jeg Ramos har set solid ud indtil videre.
                    Helenius er okay til at komme ned i området omkring midtercirklen og være spilstation , men oppe i feltet er han en joke .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
                      Du har nok ret.. Det har i bund og grund været en fin halvleg, som med lidt skarphed, kunne være faldet ud til vores fordel.

Jeg er nok bare træt. Træt af stemningen, træt af stilstand, træt af, efter så mange år, ikke at spore en væsentlig fremgang.
                      Alt det har så ramt mig OB humør i dag😂
                      Hehehe. Ja vi har nok en del opsparet frustration.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Helenius er okay til at komme ned i området omkring midtercirklen og være spilstation , men oppe i feltet er han en joke .
                        Det summer det meget godt op. Helenius er i det hele taget en finurlig spiller. Langsom, ringe balance og elendig til at sætte sig igennem fysisk. men han er teknisk rigtig god, afslutter (når han en sjælden gang imellem er upresset) vildt godt og har også et godt blik for spillet. Det bliver aldrig rigtig godt med ham, desværre.

Comment

Jeg savner stemning. Og tror da på at OB ikke bare slynger om sig med karentæner. Men samarbejde i handling er da et must.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Tror ikke der ville ske noget ved at sætte Greve ind for kløve

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Enig, det er i feltet, det for alvor kniber. Synes dog han har været mere end okay i opspillet idag.

Comment

Puha heldigt

Comment

Working...
                                X