Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT OB-FCN den 2. september 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OPTAKT OB-FCN den 2. september 2018

    Jeg starter tråden, fordi jeg omsider har mulighed for (og lyst) til at se en kamp. Jeg tror, det kan blive en god kamp.

    Glad for at Drachmann nu er anfører.

    Jeg vil gerne ind så billigt som muligt. Der er vist ikke længere club OB fordele, så er det billigste at købe på nettet før kampen?

    PS: gerne en fribillet Skriv gerne besked.
    Last edited by Tåhyler; 31-08-2018, 13:33.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    #2
    Sten Grytebust
    Ramon Tver Ludwig
    Ryan JBL
    Greve Janus Eske
    Kadrii MJ

    Comment


      #3
      Så vidt jeg husker, sparer man 40 kr på indgangen ved at købe i forsalg på nettet.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Er der nogle der har fribilletter?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Så vidt jeg husker, sparer man 40 kr på indgangen ved at købe i forsalg på nettet.
          Det mener jeg ikke jeg gjorde da jeg købte til min datter til FCK-kampen
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Jeg håber og tror på en sejr. Der er snart så stor konkurrence om pladserne, at folk skal levere når de er på holdet. Fcn ser ud til at være nede i en bølgedal.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det mener jeg ikke jeg gjorde da jeg købte til min datter til FCK-kampen
              På OBs facebookside i et af opslagene står der: Husk at du sparer 40 kr ved at købe billetten her... Og så et link til billetkøb online :)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Sten Grytebust
                Ramon Tver Ludwig
                Ryan JBL
                Greve Janus Eske
                Kadrii MJ
                Jeg forventer desværre en anden målmand. Og tror højst at Kadrii kan få et indhop.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg forventer desværre en anden målmand. Og tror højst at Kadrii kan få et indhop.
                  tror jeg også, og tvivler også på Greve. Tror Kløve beholder den, samt Helenius på top. Hvem som han skal danne partner med ved jeg ikke mod FCN er det jo rart med hovedstyrke og det har ingen af vores angribere, så den del bliver let for Nelson

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Sten Grytebust
                    Ramon Tver Ludwig
                    Ryan JBL
                    Greve Janus Eske
                    Kadrii MJ
                    Kadrii starter næppe. Ellers er det et ok bud. Vi har sgu en stærk bænk efterhånden, så der er mulighed for at ændre en del på slagets gang under kampene. Der skal 3 point på kontoen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Sten Grytebust
                      Ramon Tver Ludwig
                      Ryan JBL
                      Greve Janus Eske
                      Kadrii MJ
                      Tror MJ er med til u-landshold i weekenden så ham kan ikke spille for os.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        I flg. bold.dk er JJT klar igen til FCN .. Kadrii er ikke med i truppen med kun en gang træning inden kampen.

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...-ingen-kadrii/
                        Last edited by manner; 01-09-2018, 19:05.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          I flg. bold.dk er JJT klar igen til FCN .. Kadrii er ikke med i truppen med kun en gang træning inden kampen.
                          Det lyder fint med JJT. Men ham vil vel ikke spille 90 minutter.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            I flg. bold.dk er JJT klar igen til FCN .. Kadrii er ikke med i truppen med kun en gang træning inden kampen.
                            Dejligt m JJ tilbage! Det er jo en af de der ting, som kan blive glemt i transferhysteri - spillere 'indefra' kan også forstærke os. Det tager måske lidt, inden han er helt oppe i gear, men det er vigtigt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Tror MJ er med til u-landshold i weekenden så ham kan ikke spille for os.
                              Beklager, jeg tog fejl. MJ er med til u18 landshold men de spiller turnering først fra 3.-11. September. Så ham er med i truppen kan score for os søndag.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X