Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Efter at have sovet på sejren, tillader jeg mig at advare om, at vi havde en lignende sejr efter elendighed sidste år, vistnok, og blev så glade og troede at alt var godt nu. Husker I sejren over Helsingør? Nu kunne vi score mål. Not.

    Selv om der er klar fremgang og vi ikke bruger skadede JJT og de to til bagerste kæde ser forbedrende ud (med KEP ude) er angrebskæden stadig ikke forbedret. Det SKAL ske. Desværre tror jeg det hænger sammen med salget af Gryte.Men sælges han SKAL vi have en anden type dygtig angriber.
    Sejren var absolut dejlig, og bedre endnu var den absolut fortjent. Jeg er sikker på at spillerne og trænerne ikke lader træerne vokse ind i himlen med de seneste sæsoner in mente. Forskellen på sidste sæsons sejr over Helsingør, og den over VB er dog helt klart udtrykket (som det hedder på nyfodbolddansk). Benhårdt arbejde og "ild i øjnene". Der er dog absolut plads til forbedringer, men attituden og indstillingen var absolut godkendt. FCN er et niveau eller tre over VB, og det bliver en anderledes og meget mere vanskelig opgave end et lettere kriseramt VB-mandskab.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Klart. Jeg synes dog truppen ser meget homogen ud, selvom man godt ville se en der kan binde det sidste sammen offensivt.

      Jeg tror der er mange, der misunder os vores hold, eller vores spillere.

      Gryte, Tverskov og Drachmann ville formentlig gå lige ind på næsten alle Superliga-hold, fraset måske de 3 store, hvor de ville være rotationsspillere. Ryan måske ligeså.

      Og jeg ved, der er mange der himler med øjnene over vores klagen os over mangel på gode angribere. Der er ikke mange i Suppen der har angribere med målsnit i nærheden af AKs, eksempelvis. Selv vores reserver scorer mål.
      Homogene er korrekt, men det er nok her problemet er. Vi mangler dem som for alvor gør ondt på modstanderne. og b3 spillere som kan gå direkte ind på andre hol er for lidt hvis du vil være fast i top 6. AK er slet ikke en første angriber, jo han scorede pænt i en sæson, men det gjorde Fester også. Det er vel ikke tilfældigt at det er Pohl som ryger til Holland ok ikke den mere dovne AK.

      Comment


        Drengene har redt håret og ser godt ud... og vi ved alle at flotte fyre scorer mere :D

        Nu tager vi Nordsjælland på Søndag og så er vi på vej!
        Smuk pige der er vild med OB, hudpleje, ansigtsbehandling og hårfjerning.

        Comment

        Working...
        X