Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF - OB . 23/3-2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Endnu et hjørne til OB ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Larsens driblinger lykkes ikke rigtigt i dag :-/

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Werge mener at OB spiller godt og har de største chancer...
        syntes nu der er lige mange chancer i begge ender, lidt tju-bang-bold over det.....men ja vi spiller godt

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Det jo nærmest det bedste vi har spillet i dette forår
          Syntes det er klart det bedste vi har leveret

          Comment


            #65
            Hvorfor spiller vi ikke sådan når vi møder de "svage" hold?

            Comment


              #66
              BIF har vel reelt også kun haft et enkelt skud på mål i starten af kampen mens Mos har haft et par stykker, Falk en upresset skævert og Skoubo en med tåen før målet ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                fordi vi altid er den kklub der sætter de svage hold igang :P

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                  Hvorfor spiller vi ikke sådan når vi møder de "svage" hold?
                  Spillerne mener at de er så gode at de kampe kommer af sig selv ... kan kun sætte sig op mod de "stærke" hold ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    lad os så holde nullet for første gang siden sidst vi mødte bif :)

                    - og lige putte en pind eller to mere ind, syntes der er nogle der skylder

                    Comment


                      #70
                      Synes det er fortjent...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #71
                        Flot kæmpet af drengene. Schoop/Azer på midten holder indtil videre. Azer viser hvorfor vi hentede ham. Synes han har gjort det super godt. Schoop er også god. Så der kom svaret på hvorfor COB ikke får spilletid
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #72
                          Vi spiller dem rigtigt godt idag. Det høje pres bekommer dem ikke vel, de er rigtig svage centralt idag. Oven i det, får vi taget luften ud af Makienok, da han ikke er nær så farlig midt på banen, som han er, hvis han modtager bolden foran feltet. Vi skal bare være opmærksomme på dybdeløb fra kanterne og dødbold, så kan vi godt hive den her hjem.

                          Schoop er den helt rigtige mand idag, fordi han er rimelig rolig på bolden, og så gør Azer det virkelig godt, så selvom jeg er tilfreds med trænerne idag, så tænker jeg, at sådan havde vi ikke stillet op, hvis Ari og Spell ikke have karantæne.

                          Eneste minus er Mos, nøj hvor skal vi bare IKKE købe ham, han afslutter simpelthen for ringe igen idag.

                          Comment


                            #73
                            Mos arbejder sgu hårdt og godt, jeg synes vi skal skrive med ham.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Mos arbejder sgu hårdt og godt, jeg synes vi skal skrive med ham.
                              Skal han ikke til og score på han chancer før vi skriver med ham ? syntes som min. han skylder to i dag.
                              Der må kunne findes noget farligere.

                              Comment


                                #75
                                Jeg synes han scorer pænt med mål i forhold til de kampe han har fået . Er han ikke vores topscorer.

                                Comment

                                Working...
                                X