Vi må have penge nok , siden vi kan klatte dem ud til højre og venstre.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamil Vacek
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJa, jeg giver tit både femmere og tiere til tiggere og gademusikanter, fordi jeg er så bragende rig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægahh var det sådan en intelligent og sjov måde at illustrere en pointe om, at de spillere vi betaler løn til, er så latterligt billige, at det bare er et greb i lommen? altså vi snakker om en klub der har fjernet kakao og red bull til spillerne, og en sportsdirektør der er kendt for at vende hver en mønt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg ved nu ikke om jeg kan se noget odiøst i at hente fodboldspillere, der ikke slår igennem eller primært spiller på Reserveholdet. Det vil jo altid ske, og der er vel trods alt bedring siden dagene hvor fx Thomas Mikkelsen fik en 4-årig kontrakt.
Dårlige beslutninger fører til dårligere resultater, det er ikke så kompliceret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen vi mangler jo penge. Derfor er det en dårlig prioritering, at vælge en spiller med et rimeligt tungt CV, som selvfølgelig koster derefter, for ikke at kunne bruge ham, og så samtidigt mangle penge til de nødvendige transfers i dette vindue. Vi havde fået mere ud af, at lade en yngre spiller være tættere på truppen, lade ham snuse til det og udvikle sig, og det havde været langt billigere.
Dårlige beslutninger fører til dårligere resultater, det er ikke så kompliceret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen vi mangler jo penge. Derfor er det en dårlig prioritering, at vælge en spiller med et rimeligt tungt CV, som selvfølgelig koster derefter, for ikke at kunne bruge ham, og så samtidigt mangle penge til de nødvendige transfers i dette vindue. Vi havde fået mere ud af, at lade en yngre spiller være tættere på truppen, lade ham snuse til det og udvikle sig, og det havde været langt billigere.
Comment
-
Enig i at Vacek er/var et fejlcast.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKorrekt, men vi havde vel cirka 5 "store" tilgange. Leeuwin, Drachman, Kadrii, Ludwig og Vacek. I min verden en okay succesrate. Ingen rammer 100% altid.
Enig i at Vacek er/var et fejlcast.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEnig men. JHs job består også i at være på forkant optimere og beskære. Der har efter min mening været for lidt fokus på angriberens præstationer. Glædeligt og nødvendigt, hvis Baskiim er ved at finde sit niveau men det gør det ikke alene. Vi skal krydse fingre for at Casper bliver ved med at score, at Helenius bliver mere end opspilsstation, at AK finder tør deltage 100% i spillet. Ellers afhænger alt for meget igen alene af Baskiim.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor er den transfer nødvendig?
Og er ret skuffet fordi økonomisk ville det vel ikke være en stor forskel at hente Enghardt nu eller i sommeren. Der kan vel ikke være alt for stor forskel mellem det hvad Randers ville få nu eller den sign-on-fee for Enghardt i sommeren. Så vi taler om 6 måneder løn og vi har KEP og Vacek væk fra lønlisten og kun Lund ind.
Ville betegne Enghardt-transfer ikke som "nødvendigt" men som et pænt stykke transferarbejde som viser at man kigger på perspektiver og videreudvikling af holdet. Det ville hæve vores transfervinduer fra "nåjå, ret o.k., det var allerede dårliger" til "weil done". Men hvis JH udmelder i morgen at vi skrev forlængelse med Tverskov så ville jeg forklare mig tilfreds med vinduet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg forholder mig udelukkende til hvad OB og JH vil, og denne handel ville de, men havde ikke råd. Så det forholder sig rent faktisk sådan, at kassen er tom og man kan ikke få, det man vil have.
Comment
Comment