Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle-OB 26.8.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Kenneth Emil Pedersen trænede med.

    https://www.fyens.dk/ob/OBs-anfoerer...rtikel/3279553. KEP er sat af.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      "Når den tid kommer, må vi tage stilling til, om vi skal have en ny anfører. Men foreløbig har Kenneth Emil kun været ude i to kampe, siger Jakob Michelsen til Sport Fyn."
      Men ham står allerede bag Lund og med Leeuwin som helt sikkert blev købt for startopstillingen så er den tid vel allerede der. KEP er nu ja ikke mere end backup for backup.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Kan sagtens forklares med et rent sportsligt argument, at KEP er ude af truppen.

        Men er jeg den eneste, der er blevet strejfet af tanken om, at man prøver at presse KEP til en transfer inden vinduets lukning ?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Kan sagtens forklares med et rent sportsligt argument, at KEP er ude af truppen.

          Men er jeg den eneste, der er blevet strejfet af tanken om, at man prøver at presse KEP til en transfer inden vinduets lukning ?
          Lige om lidt bliver han lejet ud til SIF ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Kan sagtens forklares med et rent sportsligt argument, at KEP er ude af truppen.

            Men er jeg den eneste, der er blevet strejfet af tanken om, at man prøver at presse KEP til en transfer inden vinduets lukning ?
            Han har vist et alt for lavt niveau i hele 2018 også kommer vi til at stå alt for lavt når han spiller.

            Derfor kan det godt ske at du har ret i at han vil blive forsøgt afskibbet.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              KEP har egentlig aldrig været god nok i hans OB tid. Der gik 5 runder inden JM også så det.
              Synes nu at han i perioder har vist klassen, men når vi spiller med 3 bagved, så er han simpelthen for langsom. Jeg tror at man forsøger at sende ham videre nu. Det er ikke holdbart at have en anfører igennem 2 sæsoner der ikke kan spille sig i truppen. Det er måske bare lidt for sent man har indset det, så man ikke kan nå at sende ham afsted

              Comment


                #67
                Også i Odsense24 :D

                https://odense24.dk/odense-boldklub/...odbold-i-vejle

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Lige om lidt bliver han lejet ud til SIF ...
                  Kommer ikke til at ske. Et hold består af mere end 11 mand

                  Comment


                    #69
                    Det bliver en god dag at være striwet i dag. Glæder mig til at se Ramon, og til at sætte 3 point ind på kontoen.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kommer ikke til at ske. Et hold består af mere end 11 mand
                      Er du sikker på det men ja, det sker næppe hvis vi fortsat skal spille 3-5-2 er det nødvendigt med mere end 3 skolede cf'ere i truppen.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Fandme forfriskende at JM tør ruske op i truppen så tidligt, og så markant. Nuvel, vi har fået en katastrofestart, men at sætte anføreren helt ude af truppen er vel lidt utraditionelt trods alt. Cojones!

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Er du sikker på det men ja, det sker næppe hvis vi fortsat skal spille 3-5-2 er det nødvendigt med mere end 3 skolede cf'ere i truppen.
                          Mener han lige har købt hus så hvorfor skulle han skifte klub? Jeg kunne også godt tænke mig at se ham i en funktion i OB efter karrieren som spiller.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Fandme forfriskende at JM tør ruske op i truppen så tidligt, og så markant. Nuvel, vi har fået en katastrofestart, men at sætte anføreren helt ude af truppen er vel lidt utraditionelt trods alt. Cojones!
                            Bigga, ja det vidner om han kan, og tør tage de beslutninger der skal tages.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Mener han lige har købt hus så hvorfor skulle han skifte klub? Jeg kunne også godt tænke mig at se ham i en funktion i OB efter karrieren som spiller.
                              Tja, måske .. jeg kender ikke hans personlige kvalifikationer, men hans attitude og vindergen kan vel godt bruges, måske i akademiet.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Mener han lige har købt hus så hvorfor skulle han skifte klub?
                                Korrekt, det er nu også et dejligt nabolag ��

                                Comment

                                Working...
                                X