Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det pinligt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Okay. Tak for dit indslag.
    Thanks troll

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #47
      Ved ikke helt hvad en "troll" er, men hvis det handler om at opføre sig barnligt og skrive ligegyldige oneliners, så burde du måske kigge dig i spejlet. Bare en ide.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Ved ikke helt hvad en "troll" er, men hvis det handler om at opføre sig barnligt og skrive ligegyldige oneliners, så burde du måske kigge dig i spejlet. Bare en ide.
        Dobbelt spejl!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          Fedt, anede ikke der var en ignore funktion!

          Så slipper man da for at tilfældige tosser skal gøre deres synspunkt til det eneste rigtige og i samme omgang lege kæmpe troll ved at kalde alle andres holding for 'taberkultur'.

          Kæmpe tak for den ignore funktion! kunne godt betyde jeg gad at komme noget mere herinde igen :)

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Fedt, anede ikke der var en ignore funktion!

            Så slipper man da for at tilfældige tosser skal gøre deres synspunkt til det eneste rigtige og i samme omgang lege kæmpe troll ved at kalde alle andres holding for 'taberkultur'.

            Kæmpe tak for den ignore funktion! kunne godt betyde jeg gad at komme noget mere herinde igen :)
            hvordan fungerer det?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              hvordan fungerer det?
              Tryk på vedkommendes navn/billede og kom ind på deres profil, i menuen til venstre er der en funktion der hedder 'ignore'. :)

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Tryk på vedkommendes navn/billede og kom ind på deres profil, i menuen til venstre er der en funktion der hedder 'ignore'. :)
                Og hvis du bruger din mobil, og mobilvisning, så skal du lige skifte til “Full site” nede i bunden først.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Tryk på vedkommendes navn/billede og kom ind på deres profil, i menuen til venstre er der en funktion der hedder 'ignore'. :)
                  Genialt, tak :-)

                  Comment


                    #54
                    Vil man stadig kunne se den blokerede brugers indlæg, hvis andre brugere citerer indlægget?
                    Kunne forestille mig at det kan give nogle ret sjove og skæve samtaler i nogle af trådene 😜

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Vil man stadig kunne se den blokerede brugers indlæg, hvis andre brugere citerer indlægget?
                      Kunne forestille mig at det kan give nogle ret sjove og skæve samtaler i nogle af trådene 😜
                      Hvis andre citerer, så kan du godt se dem ja. Jeg kan desværre stadigvæk se RMN og Hmmmm’s lorteindlæg.

                      Comment


                        #56
                        Ja ja, sandheden gør ondt. Godt i kan gemme jer under den lille "ignore knap", når i kommer til kort. Kommer til at savne jeres dårlige argumenter, stavefejl og medløbertendens. Resten ønsker jeg en god debat
                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          #57
                          F.eks. Kan jeg se RMN har skrevet et affaldsindlæg igen, heldigvis kan jeg ikke se hvad der står, men højst sandsynligt noget til mig fordi jeg kaldte hans indlæg for “lort”.

                          Så vil I være så venlige ikke at citere ham, tak.

                          Comment


                            #58
                            Hvor er det dejligt, at spillerne på banen kæmper røven ud af bukserne.

                            Hvor er det dejligt, at det fynske publikum ligger frustrationer bag sig, og bakker op om klubbens største legende.

                            Hvor er det dejligt, at i kølvandet på en på mange måder følelsesladet kamp, at klubben går ud og takker for støtten med at give gratis billetter i Vejle.

                            Lad os rykke sammen i bussen og hjælpe vores klub tilbage. Alle afsted til Vejle!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Dobbelt spejl!

                              MvH ChrisOB
                              ..nu tangerer det til barnlighed ChrisOB, og det er du altså for god til(venligt ment)

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                F.eks. Kan jeg se RMN har skrevet et affaldsindlæg igen, heldigvis kan jeg ikke se hvad der står, men højst sandsynligt noget til mig fordi jeg kaldte hans indlæg for “lort”.

                                Så vil I være så venlige ikke at citere ham, tak.
                                Selvfølgelig, med glæde. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X