Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    . I samarbejde mellem det uofficielle og det officielle er der i dag arbejdet på et banner til Lars.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
      . I samarbejde mellem det uofficielle og det officielle er der i dag arbejdet på et banner til Lars.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
        . I samarbejde mellem det uofficielle og det officielle er der i dag arbejdet på et banner til Lars.
        Kæmpe fan.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
          . I samarbejde mellem det uofficielle og det officielle er der i dag arbejdet på et banner til Lars.
          Fantastisk arbejde!
          Er der andet planlagt som os der ikke lige har kontakt med de to grupperinger skal være klar på søndag?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Kæmpe fan.
            + 1
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
              . I samarbejde mellem det uofficielle og det officielle er der i dag arbejdet på et banner til Lars.
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Kæmpe fan.
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              + 1
              + 2
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
                . I samarbejde mellem det uofficielle og det officielle er der i dag arbejdet på et banner til Lars.
                Super arbejde.

                Comment


                  #68
                  danm den latterlige møg kræft... hvorfor kan den ikke tage og forsvinde!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    + 2
                    + 1000

                    Det er det eneste jeg glæder mig til ved kampen i morgen.

                    Comment


                      #70
                      Det gør mig meget ondt at høre om Lars, frygtelig. Håber han vinder også denne kamp

                      Comment


                        #71
                        Først og fremmest god bedring til Lars.

                        Jeg har overnattet i Ballerup pga. en fødselsdag i går, og læste lige de sidste 3-4 sider af denne tråd igennem i formiddags, da jeg havde en ledig stund.
                        Jeg er glad for, at folk bakker op om Lars, at der er udvist initiativ til vise denne support på stadion, samt at vi lige prioriterer Lars’ situation over et “fakler og høtyve” mod ledelsen.

                        Det viser hvor meget man værdsætter Lars, og at han er så meget vigtigere for klubben/os/fans end ledelsen er.

                        Vi vælger en positiv aktion, fremfor en negativ.

                        Personligt har jeg haft kræft tæt inde på livet flere gange, uden selv at have haft kræft, og det gør mig nok mere følsom ift normalen, men jeg var så rørt og glad for hvordan folk har ageret, så jeg gik til min bedre halvdel med tårer ned af kinderne, og fik fremstammet “Jeg skal på stadion i dag”, for jeg vil være med, være en del af den støtte, en del af det fællesskab vi fans har og kan bruge til noget godt. Noget der er større end os selv.

                        Jeg kommer på stadion i dag - for første gang i ... ja jeg ved det faktisk ikke.

                        Kommer du også?

                        Om ikke andet, så for Lars?

                        Comment


                          #72
                          Smukt

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Først og fremmest god bedring til Lars.

                            Jeg har overnattet i Ballerup pga. en fødselsdag i går, og læste lige de sidste 3-4 sider af denne tråd igennem i formiddags, da jeg havde en ledig stund.
                            Jeg er glad for, at folk bakker op om Lars, at der er udvist initiativ til vise denne support på stadion, samt at vi lige prioriterer Lars’ situation over et “fakler og høtyve” mod ledelsen.

                            Det viser hvor meget man værdsætter Lars, og at han er så meget vigtigere for klubben/os/fans end ledelsen er.

                            Vi vælger en positiv aktion, fremfor en negativ.

                            Personligt har jeg haft kræft tæt inde på livet flere gange, uden selv at have haft kræft, og det gør mig nok mere følsom ift normalen, men jeg var så rørt og glad for hvordan folk har ageret, så jeg gik til min bedre halvdel med tårer ned af kinderne, og fik fremstammet “Jeg skal på stadion i dag”, for jeg vil være med, være en del af den støtte, en del af det fællesskab vi fans har og kan bruge til noget godt. Noget der er større end os selv.

                            Jeg kommer på stadion i dag - for første gang i ... ja jeg ved det faktisk ikke.

                            Kommer du også?

                            Om ikke andet, så for Lars?

                            Comment


                              #74
                              For mig er Lars Høgh lig det OB der gør at jeg har været fan i mere end 20 år. Og denne venlige mand hilste altid på mig efter vi mødtes da vi var på gocartbane med vore sønner.

                              Jeg kan heller ikke komme i dag, men jeg bakker helt op om Chucks opfordring.

                              For mig er Lars legenden over legenderne og jeg håber I mange fantasifulde og energifyldte finder ud af noget rigtig godt og varmt i dag. Og jeg sender gerne hvad der svarer til entreen til jer!!
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #75
                                Den kamp bliver miraklet i Madrid om igen, hvor kræften akkurat som Laudrup prøver og prøver for til sidst at stå og glo åndsfraværende ud i luften over den modstander som bare nægter at give op.

                                LARS LARS LARS HØØØØØGH!
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X