Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Puha, lyder som noget jeg må få set på en eller anden måde. Men jeg kan da forstå, at den vigtigste stribede kamp i morgen, ikke er den der spilles mod Hobro.
    Citater her: https://www.bt.dk/fodbold/lars-hoegh...nge-for-at-doe

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Puha, lyder som noget jeg må få set på en eller anden måde. Men jeg kan da forstå, at den vigtigste stribede kamp i morgen, ikke er den der spilles mod Hobro.
    Fuldstændig enig. En mand med så meget positivitet og overskud efter det han har været igennem er mindblowing..
    Jeg vil tænke på ham i morgen og krydse alt hvad krydses kan for at det går godt

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja. Han skal opereres for sin tumor imorgen tidlig. Han mente at med den operation går hans chancer fra ca 5% til ca 20% for overlevelse.
    Sendte en kæmpe tak til bla de stribede fans
    Puha, lyder som noget jeg må få set på en eller anden måde. Men jeg kan da forstå, at den vigtigste stribede kamp i morgen, ikke er den der spilles mod Hobro.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Fortalte han om hvordan det gik med sygdommen?
    Ja. Han skal opereres for sin tumor imorgen tidlig. Han mente at med den operation går hans chancer fra ca 5% til ca 20% for overlevelse.
    Sendte en kæmpe tak til bla de stribede fans

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvor er han et vildt menneske den kære Høgh........
    Fortalte han om hvordan det gik med sygdommen?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvor er han et vildt menneske den kære Høgh........

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    https://twitter.com/mettecornelius/s...664418304?s=19 Lars Høgh i godaften Danmark kl 18.30

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Som den kvikke læser har bemærket, er der slettet tre indlæg i tråden. Det er altid en balancegang herinde, da ordet er frit, og der er højt til loftet, men da der er tale om personfølsomme oplysninger, har jeg besluttet at slette indlæggene, både af hensyn til privatlivets fred, og for at sikre at OB ikke kommer i problemer med GDPR på nogen måde.

    Dette skal ikke ses som en kritik af debattørerne, da der ikke er tale om ond vilje fra nogen af de to, efter min bedste overbevisning.

    Mvh

    MaxHH
    Fint med mig. Var også meget i tvivl om jeg skulle poste det. Det skulle jeg nok have lade være med. Beklager

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Som den kvikke læser har bemærket, er der slettet tre indlæg i tråden. Det er altid en balancegang herinde, da ordet er frit, og der er højt til loftet, men da der er tale om personfølsomme oplysninger, har jeg besluttet at slette indlæggene, både af hensyn til privatlivets fred, og for at sikre at OB ikke kommer i problemer med GDPR på nogen måde.

    Dette skal ikke ses som en kritik af debattørerne, da der ikke er tale om ond vilje fra nogen af de to, efter min bedste overbevisning.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Nu jeg tænker over det, så burde en moderator nok slette de relevante indlæg herinde. Har vi sådan en herinde?

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Ja, Han ønskede ikke at “kampen” skulle være offentlig., hvis vi ikke respektere det, hvem skulle så gøre det?

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Hvorfor deler folk rygter om en mands sygdomsforløb herinde? Jeg ved godt ingen mener noget ondt, men kan vi ikke lige tænke os lidt inden vi deler private oplysninger på nettet? Tænk jer bare lidt om, tak.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Åh nej. Det gør mig så ondt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Det er så trist . Mange tanker og alt håb til Lars .

    Høgh vil for mig altid være Mr OB.

    FUCK CANCER

    Leave a comment:


  • majs
    replied
    Hvilken type kræft er der tale om?

    Leave a comment:

Working...
X