Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • jchristo
    replied
    Alle de bedste ønsker om hurtig og god bedring til Danmarks smukkeste og vigtigste fugl

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    God bedring, og varme tanker herfra.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Støttebanner og fuld støtte til Høgh'en og OB på søndag. Det støtter jeg. Så må de negative aktioner mod ledelsen vente lidt

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    God bedring, Lars Høgh!

    Jeg får da allerede gåsehud ved tanken om Odense Stadion i powersang: Lars, Lars, Lars Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Laaaaaaaaars Høøøøøøøgh, Lars, Lars, Lars ...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

    Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

    Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.
    👍👍👍

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Høghen skal mærke den varme og opbakning, som vores uduelige ledere og spillere ikke fortjener for tiden, på søndag. Bannere og et taktfast "HØGHEN, HØGHEN, HØGHEN" kampen igennem! Verdens dejligste mand og bedste OB-spiller nogensinde. Jeg sender alle de bedste tanker til verdens bedste Lars.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

    Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

    Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.
    Sæt igang! Vi må kunne lave noget til at sende ham godt afsted til kampen imod kræften! God ide Sheed!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fuld opbakning på tribunerne til Høghen på søndag..

    God bedring Lars

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis nogle har planlagt bannere med negative budskaber til søndagens kamp, håber jeg at de bliver byttet ud med positive tilkendegivelser til Høghen.

    Ikke fordi jeg er uenig i de negative budskaber, overhovedet, mere fordi jeg tror, at man alligevel er resistente overfor den slags i klubbens ledelse, hvorimod opbakning til Høghen forhåbentlig vil varme hjerterne hos en familie med en syg mand, og ikke mindst hos manden der har gjort så enormt meget for den her klub og fortjener uendelig kærlighed. Det ville være et stærkt signal!

    Hvis nogle vil tage ansvar for det, håber jeg da, at vi evt. kan stampe nogle penge sammen til produktion og materialer. Jeg skal i hvert fald gerne kaste den første seddel i den retning.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    For helvede da også .. det er mig helt umuligt at beskrive de varme tanker og følelser jeg sender til Lars og hans familie. De står står foran den sværeste kamp af alle. Pøjpøj til LH og fam., samt alle andre der kamper med kræften.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Rigtig god bedring til Lars! Verdens rareste menneske, som har gjort min barndom helt speciel! Bare det at se ham på stadion, møde ham på gaden, nede i netto, whatever - Han var altid klar på en snak! Virkelig en god fyr! ..og vi behøver ikke nævne hans bedrifter for OB. De er uendelige! Den største spiller i vores historie!

    Jeg er dog helt sikker på han nok skal komme sig. Han er fit, mentalt stærk og en fighter - forhåbentligt har de fundet det i god tid, hvilket det godt kunne tyde på, og derfor er jeg sikker på at han også nok skal komme sejrsrig ud af denne kamp!

    Alt godt til Lars og hans familie! Vi tænker på jer!

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    God bedring til den største legende i klubben nogensinde

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Uff, tiden går.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
    Hey.

    Godt nok er det en nyhed fra Brøndby.com, men det er også relevant for jer.

    Lars Høgh er blevet ramt af kræft.

    https://brondby.com/nyhed/2018/08/17...ramt-af-sygdom

    God bedring til lars Høgh. Håber han kommer stærkt tilbage.
    Trist nyhed.
    God karma til Lars Høgh og hans familie herfra.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    God bedring og alt det bedste til Høghen.

    Leave a comment:

Working...
X