"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg er nu meget i tvivl om han får succes i OB. Men jeg tænker at forventningerne er så lave at han næsten kun kan overraske. Så derfor får han en af mig
Jeg er nu meget i tvivl om han får succes i OB. Men jeg tænker at forventningerne er så lave at han næsten kun kan overraske. Så derfor får han en af mig
Har Det på lige måde. Det er til dels ret sært her med og fordi det er ja afhængigt af forventninger man har og rollen en spiller skal have i truppen. Når man henter en breddespiller eller en (billig) lottokupon og det bliver ikke til det store med ham så er det ja alligevel ret o.k. og mere end .
- Norbert Elgert -
Comment