Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad sagde jeg! Tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mikkel Hyllegaard
    fmprOB
    andlox


    Mikkel Hyllegaard:thumbdn

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er nu meget i tvivl om han får succes i OB. Men jeg tænker at forventningerne er så lave at han næsten kun kan overraske. Så derfor får han en af mig
      Jeg har set ham lidt, han er hurtig ja ... men jeg bliver meget overrasket hvis han bliver til noget i suppen.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Jeg har set ham lidt, han er hurtig ja ... men jeg bliver meget overrasket hvis han bliver til noget i suppen.
        Der steg forventningerne da lige lidt. Du har vel aldrig rigtig ramt noget inden for skiven hvis jeg husker rigtigt. Og det gør jeg :D

        Comment


          Michael Hemmingsen AKA Generalen
          fmprOB
          Magge
          andlox
          Faurskov


          Michael Hemmingsen AKA Generalen
          jeppetoje
          Cykelmyggen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg har set ham lidt, han er hurtig ja ... men jeg bliver meget overrasket hvis han bliver til noget i suppen.
            ZzZzZzZz....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jeg har set ham lidt, han er hurtig ja ... men jeg bliver meget overrasket hvis han bliver til noget i suppen.
              Så håber meget du får en stor Påske-overraskelse.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Jeg har set ham lidt, han er hurtig ja ... men jeg bliver meget overrasket hvis han bliver til noget i suppen.
                Er det snart det eneste du kan bidrage med herinde?

                Comment


                  Han er ikke bare hurtig. Sander og Kadrii er hurtige, Hylle er et lyn. Han slog altså lige Mathias Jørgensens klubrekord...
                  I de kampe som jeg så, var han ret vild. Han mangler helt klart noget killer instinkt og måske også noget teknisk. Ligesom MJ og ham fik vi 15 mio for ;-)
                  Jeg tror på ham. Men det bliver nok først i næste sæson vi for ham at se

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Der steg forventningerne da lige lidt. Du har vel aldrig rigtig ramt noget inden for skiven hvis jeg husker rigtigt. Og det gør jeg :D
                    :D.
                    Last edited by Entusiastens; 29-12-2019, 13:22.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                      ZzZzZzZz....
                      Så det er gaab når jeg ikke skriver det i gerne vil høre, men okay hvis jeg f.eks skriver at Obbekjær virker til at være et lidt ekstraordinært talent :D?
                      Jeg skriver det jeg ser :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Så det er gaab når jeg ikke skriver det i gerne vil høre, men okay hvis jeg f.eks skriver at Obbekjær virker til at være et lidt ekstraordinært talent :D?
                        Jeg skriver det jeg ser :).
                        Nej det er gaab, når du skriver alt muligt negativt til alting. Alt i OB er negativt i din verden. Det må da være decideret deprimerende at bruge så meget tid på at skrive noget, der er så negativt hele tiden.

                        Det er alligevel ret flot set, at Obbekjær virker til at være et ekstraordinært talent. Det kan alle se. Talentet er endda så stort, at han både skulle til Brøndby, Italien og alverdens steder, og i hvert fald ikke ville forlænge med OB. Eller..

                        Comment


                          Aron Elis Thrandarson
                          Andlox
                          Jeppetoje
                          Stonebear
                          fmprOB
                          Jimmi1983

                          Aron Elis Thrandarson
                          Sheed
                          marle

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                            Nej det er gaab, når du skriver alt muligt negativt til alting. Alt i OB er negativt i din verden. Det må da være decideret deprimerende at bruge så meget tid på at skrive noget, der er så negativt hele tiden.

                            Det er alligevel ret flot set, at Obbekjær virker til at være et ekstraordinært talent. Det kan alle se. Talentet er endda så stort, at han både skulle til Brøndby, Italien og alverdens steder, og i hvert fald ikke ville forlænge med OB. Eller..
                            Jeg følger suppen og skriver det jeg ser :).

                            Jeg nævnte Obbekjær første gang, et pænt stykke tid før han fik sin suppekontrakt og altså før at de fleste af jer overhovedet kendte spilleren eller de kvaliteter han besidder.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Kasper Larsen
                              fmprOB



                              Kasper Larsen

                              Comment


                                Kasper Larsen
                                fmprOB
                                Faurskov


                                Kasper Larsen

                                Comment

                                Working...
                                X