Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
    Jeg kan ikke se hvor Koval kommer ind i ligningen? Det er vist det der hedder et afledningsargument
    Nej, det er for at påpege at CVer er én ting, realiteter kan være noget andet.

Koval kommer ind i ligningen af dén grund. Du må jo mene det er en formildende omstændighed at Mande for to år siden var på årets hold.

2 år før vi hentede Koval havde denne et noget mere imponerende CV, og han var dårlig. Så man kan ikke altid stole på om ét CV er garant for kvalitet.

At du så synes det er en latterlig sammenligning og et "afledningsargument" og tilmed får smidt en personlig sviner afsted det synes jeg så er lidt en latterlig overreaktion.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Jeg kender ikke keeper kvaliteten i den Ukrainske liga, og ved ikke hvordan Koval blev rangeret der. Mande Sayouba har trods alt vist et stabilt højt niveau et par sæsoner, og været vurderet på højde med at par ganske habile keepere i den norske, det må trods alt betyde en vis form for kvalitet. Det er selvfølgelig et sats, men da ikke større sats end Grytebust var. OB er bare ikke i en position pt, hvor vi kan hente etablerede profiler. Jeg tænker at dette en en mand, der skal have karrieren på sporet igen. Synes egentlig at en sammenligning med Karim Zaza er mere rimelig - time will tell....
    Er CL og 100 kampe for Dynamo Kiev ikke et større stempel på et CV end årets hold i Norge? Er det interesse fra Barcelona ikke også det?

Hvorfor blive personlig, når jeg sådan set gjorde det samme som dig?

Du kunne nøjes med at skrive det dér.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Zakk Wylde
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Giv op, det er jo en latterlig sammenligning ifølge den person, der godt må påpege at en spiller var på årets hold i Norge, mens hverken du eller jeg må påpege at Koval havde et noget pænere CV, da vi hentede ham. For han kom jo ikke på årets hold i hverken CL eller den ukrainske liga, så tæller det ikke...

MvH ChrisOB
    Jeg kan ikke se hvor Koval kommer ind i ligningen? Det er vist det der hedder et afledningsargument

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Så var Koval sgu heller ikke dårligere. Nå, off topic.

Leave a comment:

• Zakk Wylde
    replied
    Jeg kender ikke keeper kvaliteten i den Ukrainske liga, og ved ikke hvordan Koval blev rangeret der. Mande Sayouba har trods alt vist et stabilt højt niveau et par sæsoner, og været vurderet på højde med at par ganske habile keepere i det norske, det må trods alt betyde en vis form for kvalitet. Det er selvfølgelig et sats, men da ikke større sats end Grytebust var. OB er bare ikke i en position pt, hvor vi kan hente etablerede profiler. Jeg tænker at dette en en mand, der skal have karrieren på sporet igen. Synes egentlig at en sammenligning med Karim Zaza er mere rimelig - time will tell....
    Last edited by Zakk Wylde; 15-08-2018, 21:52.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Koval havde op mod 20 kampe i både gruppespil og kval i CL og EL, og næsten 100 ligakampe for et af Ukraines to bedste hold. Men det er selvfølgelig intet imod at have stået en god sæson eller to i Norge.
    Giv op, det er jo en latterlig sammenligning ifølge den person, der godt må påpege at en spiller var på årets hold i Norge, mens hverken du eller jeg må påpege at Koval havde et noget pænere CV, da vi hentede ham. For han kom jo ikke på årets hold i hverken CL eller den ukrainske liga, så tæller det ikke...

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Var Koval på årets hold nogen steder? - latterlig sammenligning, men meget sigende for din debat form
    Koval havde op mod 20 kampe i både gruppespil og kval i CL og EL, og næsten 100 ligakampe for et af Ukraines to bedste hold. Men det er selvfølgelig intet imod at have stået en god sæson eller to i Norge.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Var Koval på årets hold nogen steder? - latterlig sammenligning, men meget sigende for din debat form
    Woah en latterlig overreaktion. Påpegede bare at andre spillere vi har hentet havde noget på deres CV, der kunne indikere, at de var gode, men som ikke har vist sig meget siden, men nuvel, det er kun tilladt dig at påpege ting, det kan jeg godt se...

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ck-ham/5659427

Leave a comment:

• Zakk Wylde
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja og Koval var på Barcelonas ønskeliste og Helenius solgt til Premier League, så vi er nok lige vist på dén konto...

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    At miste Grytebust lige præcis nu er et hårdt slag. Skulle være sket for 6 mdr siden, hvor der stod mindre på spil og var mere økonomi i et skifte. Modig beslutning JH...
    Vi mister ligaens bedste målmand. MEn helt ærligt, så har han ikke reddet point til os i år. Dertil har vi været for ringe. Vi kunne have tabt større til fCK, men ellers er det lidt lige meget hvem der havde stået i de første fem kampe. Det kan self være han senere hen ville redde noget for os. Men vi har større problemer pt.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    I sæsonen 2015/2016 blev han til gengæld regnet som tippeligaens bedste målmand, og var på årets hold de fleste steder
    Ja og Koval var på Barcelonas ønskeliste og Helenius solgt til Premier League, så vi er nok lige vist på dén konto...

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvorfor kommer OB ikke ud med en officiel melding???
    Man skal vel lige være helt sikre på at Gryte er solgt før man skriver under med en ny keeper...

Leave a comment:

• Zakk Wylde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hvis man skal tro VG`s rangering, så klarede han sig på følgende vis fra 2016 - 2018.

Nr. 27 af 148 rangerede i 2016.
    Nr. 119 af 155 i 2017.
    Nr. 134 af 173 i 2018.

Det skal siges at Grytebust heller ikke lå fremragende på den liste, lige før han kom til OB, men det var vist ikke helt så lavt som 16 og 17 for Sayouba.
    I sæsonen 2015/2016 blev han til gengæld regnet som tippeligaens bedste målmand, og var på årets hold de fleste steder

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Hvis man skal tro VG`s rangering, så klarede han sig på følgende vis fra 2016 - 2018.

Nr. 27 af 148 rangerede i 2016.
    Nr. 119 af 155 i 2017.
    Nr. 134 af 173 i 2018.

Det skal siges at Grytebust heller ikke lå fremragende på den liste, lige før han kom til OB, men det var vist ikke helt så lavt som 16 og 17 for Sayouba.

Leave a comment:

Working...
X