Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Jeg har hørt at man har troet rigtig meget på Oliver i nogle år efterhånden.
    Han ser rigtig dygtig ud i de få kampe vi har set, men hvorfor gav man så en 5 årig kontrakt til Mande?
    Af samme grund som man gav Thomas Mikkelsen en 4 årig da man købte ham i Fredericia?

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Jeg har hørt at man har troet rigtig meget på Oliver i nogle år efterhånden.
    Han ser rigtig dygtig ud i de få kampe vi har set, men hvorfor gav man så en 5 årig kontrakt til Mande?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jamen Mande er vel klar, så vidt jeg ved. Det er bare Oliver, som ser ud til at være foran, da han stadig er med i truppen hver gang. Derfor ligner det vel også umiddelbart Oliver får chancen, hvis gryte smutter til vinter. Jeg tror ikke OB vil risikere en ny Lindegaard-fadæse. Tager man ungdomsfodbolden seriøst i OB, så giver man også de lysende talenter chancen. Jeg har kun hørt at Oliver skulle være et lysende talent.
    Han spillede reserveliga mod FCK for mere end 14 dage siden, så ja, han skulle være klar. Hvem der står forrest i køen af ham og Oliver, skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg kan da sagtens se en masse gode argumenter for allerede at forsøge at køre Oliver i stilling til at overtage fra sommer af.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
    Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
    Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?
    Jamen Mande er vel klar, så vidt jeg ved. Det er bare Oliver, som ser ud til at være foran, da han stadig er med i truppen hver gang. Derfor ligner det vel også umiddelbart Oliver får chancen, hvis gryte smutter til vinter. Jeg tror ikke OB vil risikere en ny Lindegaard-fadæse. Tager man ungdomsfodbolden seriøst i OB, så giver man også de lysende talenter chancen. Jeg har kun hørt at Oliver skulle være et lysende talent.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
    Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
    Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?
    Mon ikke at Mandé spiller idag i den der Cup turnering vi er med i. Så han er klar

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
    Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
    Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?
    Jeg håber Oliver får chancen, intet vil glæde mig mere end at vi igen får en ægte OB´er i målet. Jeg er sikker på knægten vil vokse med opgaven

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Er der nogle som har fulgt træningen og ved om Mande er ved at være klar igen.
    Hvordan er kampen, Mande - Oliver?
    Nogle bud på hvem der står mod FCK hvis Gryte smutter?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hva... han kører vel ikke taxa i København i sin fritid? (sorry, ku ikke lade være)
    🤣

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hva... han kører vel ikke taxa i København i sin fritid? (sorry, ku ikke lade være)

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mandé ude i en måneds tid med brækket kæbe

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...braekket-kaebe
    Hva... han kører vel ikke taxa i København i sin fritid? (sorry, ku ikke lade være)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mandé ude i en måneds tid med brækket kæbe

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...braekket-kaebe

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Interview med Mandé i Tipsbladet. Lyder som en fornuftig ung mand

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nspiration-mig

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Lad os håbe han er lige så god, som hans indstilling. Virker som en fed nok type, det skal bare gerne afspejle sig i præstationerne også. Han står i kampen mod FCN senest tror jeg.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan du ikke lave overskriften om Matti1887?

    Sayouba Mandé og ikke omvendt
    Yes. Den er rettet :) Men virker tilsynladende kun i min først post, ikke hele tråden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kan du ikke lave overskriften om Matti1887?

    Sayouba Mandé og ikke omvendt

    Leave a comment:

Working...
X