Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Men mønsteret er tydeligt kamp efter kamp - masser af afslutninger men elendig kvalitet - så alt for få mål
    Yes kontinuitet er det vi stræber efter! Få nu nulbonnen JH sendt af helvede til
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Egentlig vanvittigt vi taber sådan en kamp. Vi er jo klart det bedste hold.
      Vi var gode i 10 minutter i starten af kampen, så var Hobro klart bedst i resten af 1. halvleg.

      At man kan finde ud af at lægge et pres, når man er bagud 3-0 er sgu ikke særligt imponerende. Det kunne vi også sidste efterår, da vi var bagud 3-0 i Herning. Det ville være en sensation, hvis de ikke kunne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Egentlig vanvittigt vi taber sådan en kamp. Vi er jo klart det bedste hold.
        Jeg er bange for at ledelsen tænker det samme og derfor fortsætter med at tro at det nok skal komme. Vores hold mangle nosser. Vi er uskarpe i begge felter og det har vi været i samtlige kampe. Fortsætter dette så rykker vi ned med et brag.

        Comment


          Hvem skal OB slå i år?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Egentlig vanvittigt vi taber sådan en kamp. Vi er jo klart det bedste hold.
            Forkert. Vi har måske bedre spillere, men ingen med spidskompetense. Derfor er vi lette at spille mod. Giv os bolden, Lul os i søvn og hug til.

            Comment


              Vores angriber har så været inde i en dårlig strime i 3-4 år.

              Comment


                Hold kæft hvor jeg glæder mig til næste søndag, når vi har tabt med æren i behold mod FCM. Det er efterhånden en halvgod weekend.

                Comment


                  Jaa, kom så!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Fester scorer.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Synes, vi er blevet bedre mellem felterne under JM. Og faktisk også klart bedre til at skabe chancer, men vi har bare ikke mentaliteten eller kvaliteten i de afgørende situationer, og det afgør fodboldkampe.
                      Jeg må erklære mig delvist uenig. Jeg kan sagtens se enkelte situationer - særligt i de første 10 min i dagens kamp - hvor vi sætter bolden mere på spil og spillere mere i længderetningen. De momenter drukner dog i dagens kamp - ligesom i alle de foregående - ret meget i de samme dårligdomme som i sidste sæson.

                      Vi skaber ikke større og flere chancer end under Kent, men boldtrilleriet blev så vanvittigt at se på, at det aldrig rigtig virkede som en chance, når man havde en.

                      Og så er der jo den ubehagelige kendsgerning i et spil som fodbold, der handler om positive og negative cirkler, at de positive momenter ligeså stille forsvinder når resultaterne gør det. Chancen for top 6 er ligeså stille ved at være væk, selvom vi kun lige er gået ind i august. Risikoen for nedrykning eller spil om samme er overhængende, og det kan kvæle alt hvad der har været positivt hidtil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Fester scorer.
                        ... for sent.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Slut... Vi er sidst og i dyb krise.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Hvem skal OB slå i år?
                            Sig selv.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Sig selv.
                              Jeg tror at Dalum håber på at trække OB igen i pokalen - det er sikkert avancement

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Jeg er bange for at ledelsen tænker det samme og derfor fortsætter med at tro at det nok skal komme. Vores hold mangle nosser. Vi er uskarpe i begge felter og det har vi været i samtlige kampe. Fortsætter dette så rykker vi ned med et brag.
                                Med et point efter næsten 1/5 af grundpillet og en pointsnit af 0,2...
                                Hvis de ikke har forstået at vi spiller igen om overlevelse i superligaen så ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Men - lidt bange er jeg også og det beskriver vel bedst hvor meget tiltro jeg har til klubbens ledelse.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X