Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEgentlig vanvittigt vi taber sådan en kamp. Vi er jo klart det bedste hold.
At man kan finde ud af at lægge et pres, når man er bagud 3-0 er sgu ikke særligt imponerende. Det kunne vi også sidste efterår, da vi var bagud 3-0 i Herning. Det ville være en sensation, hvis de ikke kunne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEgentlig vanvittigt vi taber sådan en kamp. Vi er jo klart det bedste hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægSynes, vi er blevet bedre mellem felterne under JM. Og faktisk også klart bedre til at skabe chancer, men vi har bare ikke mentaliteten eller kvaliteten i de afgørende situationer, og det afgør fodboldkampe.
Vi skaber ikke større og flere chancer end under Kent, men boldtrilleriet blev så vanvittigt at se på, at det aldrig rigtig virkede som en chance, når man havde en.
Og så er der jo den ubehagelige kendsgerning i et spil som fodbold, der handler om positive og negative cirkler, at de positive momenter ligeså stille forsvinder når resultaterne gør det. Chancen for top 6 er ligeså stille ved at være væk, selvom vi kun lige er gået ind i august. Risikoen for nedrykning eller spil om samme er overhængende, og det kan kvæle alt hvad der har været positivt hidtil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægFester scorer."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvem skal OB slå i år?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg er bange for at ledelsen tænker det samme og derfor fortsætter med at tro at det nok skal komme. Vores hold mangle nosser. Vi er uskarpe i begge felter og det har vi været i samtlige kampe. Fortsætter dette så rykker vi ned med et brag.
Hvis de ikke har forstået at vi spiller igen om overlevelse i superligaen så ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Men - lidt bange er jeg også og det beskriver vel bedst hvor meget tiltro jeg har til klubbens ledelse."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment