Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg kan ikke sige mere nu. Ved ikke om jeg bare er trist eller ligeglad.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHar ikke kunnet set kampen i dag....og det er jeg da sådan set glad for at jeg ikke har spildt min tid med.
du kan græde med på det her link :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægFor de allersidste, der endnu ikke er ligeglade balancerer tingene mellem vrede og apati. Jeg frygter, at hvis jeg slipper og ser den anden vej to kampe i træk, så genvinder jeg aldrig interessen.
Det sidste er det værste.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJM lalleglade kommer til, at fremstå dum når han igen fortæller om at vi er bedst på stats. Hvad med at vi får nogle spillere med spidskompetenser - f.eks en Sabbi type. Og dem finder JH ikke i Jylland.
Det er også derfor, at spillere OB henter fra klubber, hvor de har strålet på grund af den måde holdene har spillet på, falder så meget igennem. Når man ikke vil bruge pengene på at købe dem gode nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg kan oplyse, at jeg gik fra rødglødende raseri foran skærmen til ligegyldighed. Just
Det sidste er det værste.
MvH ChrisOB
Comment
-
Nej, nej, nej. Fester brænder straffe. JM skulle have skiftet Helenius ind..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment