Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi er på vej til stadion med 12 nederlandske og tysker at støtte drengene. Så det må og kan ikke gå galt i dag. Plastikklubben sendes hjemme over Storebæltsbroen uden point! :-)

    Du/i er satme for vilde ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Sejt MJ har fået genvalg, og Eskesen. Smukt

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg ramte sådan 60%, på min observation af dødbolde :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Vi er på vej til stadion med 12 nederlandske og tysker at støtte drengene. Så det må og kan ikke gå galt i dag. Plastikklubben sendes hjemme over Storebæltsbroen uden point! :-)
            Så fedt! GEIL!!

            Comment


              #66
              Ståle flasher umiddelbart sine ikke særligt høje tanker om OBs offensiv. Det bliver i hvert fald Falk centralt i stedet for en mere defensiv løsning, og så plads til både Skov og Thomsen på kanterne.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ståle flasher umiddelbart sine ikke særligt høje tanker om OBs offensiv. Det bliver i hvert fald Falk centralt i stedet for en mere defensiv løsning, og så plads til både Skov og Thomsen på kanterne.
                Falk har spillet der i en del kampe nu ... så det siger ikke det store om OB, vil jeg mene.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Falk har spillet der i en del kampe nu ... så det siger ikke det store om OB, vil jeg mene.
                  Kig på de kampe hvor Falk spiller der, kontra de kampe hvor han ikke gør.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    vi er på vej til stadion med 12 nederlandske og tysker at støtte drengene. Så det må og kan ikke gå galt i dag. Plastikklubben sendes hjemme over storebæltsbroen uden point! :-)
                    stærkt!!!!!

                    Comment


                      #70
                      Endnu et ligegyldigt interview med Jesper Hansen. Det samme igen og igen. Dårlig journalistik, og det er bestemt ikke JHs skyld denne gang. :-)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Ståle flasher umiddelbart sine ikke særligt høje tanker om OBs offensiv. Det bliver i hvert fald Falk centralt i stedet for en mere defensiv løsning, og så plads til både Skov og Thomsen på kanterne.
                        Men i det mindst er det Thomsen i stedet for Fischer på kanten.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Sejt MJ har fået genvalg, og Eskesen. Smukt
                          Det ville satme heller ikke være forsvarligt at lade Kløve starte inde igen..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Og jeg er desværre nødt til at heppe fra stuen
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment

                            Working...
                            X