Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF-OB (23. Marts 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det bliver lidt spændende med de azer fra start på cm. Synes egentlig Han har gjort det fint når vi har brugt ham der. Samtidig synes jeg ikke spelmann har imponeret her i foråret, så han vil da presse på til en permanent startplads med en god kamp. Schopp synes jeg ikke rykker noget som helst i de minutter han har fået. Han er ikke i topform, og når han ikke er det, så halser han efter modstanderen og slår for mange upræcise afleveringer. Jeg er langt mere til COB i sådan en kamp, fordi han løber solen sort og skiller sig godt af med bolden. Gad godt vide hvad faen der er kommet til ham, for han var stærk i mange kampe i efteråret.

    Comment


      #47
      Spændende at se om Barrett nu er helt klar og kan spille (må vi selvfølgelig gå ud fra han kan) - kunne det så betyde at TB vælger at lade Diarra tage en defensiv midt??

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
        Spændende at se om Barrett nu er helt klar og kan spille (må vi selvfølgelig gå ud fra han kan) - kunne det så betyde at TB vælger at lade Diarra tage en defensiv midt??
        jeg tror godt du kan regne med den opstilling OBforever postede efter fredagens træning med Azer og Schoop som de centrale midtbanefolk, men det er da dejligt at JBL så hurtigt er blevet klar igen, han har næppe trænet meget denne uge så han er nok på bænken og Diarra som vb
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          http://onside.dk/superligaen/bech-vi...dte-point-hjem
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg tror godt du kan regne med den opstilling OBforever postede efter fredagens træning med Azer og Schoop som de centrale midtbanefolk, men det er da dejligt at JBL så hurtigt er blevet klar igen, han har næppe trænet meget denne uge så han er nok på bænken og Diarra som vb
            Det bliver i den grad en mandoms prøve for Azer , Schoop skal spille en af hans sjældent gode kampe ellers får vi den motorvej gennem den centrale midtbane som vi så sidste sæson.
            Jeg er meget posetiv over at Mos starter inde ved siden af Skoubo , for at stille op med kun Skoubo på toppen er og bliver nytteløst.
            Det bliver en svær kamp hvor vi kun kan overraske , en kamp jeg ikke forventer mig noget som helst af , men det generer mig voldsomt alligevel at jeg ikke kan komme på stadion for første gang i år ...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
              Det bliver i den grad en mandoms prøve for Azer , Schoop skal spille en af hans sjældent gode kampe ellers får vi den motorvej gennem den centrale midtbane som vi så sidste sæson.
              Jeg er meget posetiv over at Mos starter inde ved siden af Skoubo , for at stille op med kun Skoubo på toppen er og bliver nytteløst.
              Det bliver en svær kamp hvor vi kun kan overraske , en kamp jeg ikke forventer mig noget som helst af , men det generer mig voldsomt alligevel at jeg ikke kan komme på stadion for første gang i år ...
              det bliver i den grad en kamp hvor vi kun kan overraske positivt, det er et enormt pres der hviler på Azer at skal være den styrende på den defensive del midtbanen efter kun 3½ md i klubben.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Hvad med at smide Larsen op på den centrale midt til at styre det defensive og så Høegh ind ved siden af AMC...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvad med at smide Larsen op på den centrale midt til at styre det defensive og så Høegh ind ved siden af AMC...
                  det er vel en mulighed og den skal vel ikke helt udelukkes, men der ikke meget kontiniutet i det
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det er vel en mulighed og den skal vel ikke helt udelukkes, men der ikke meget kontiniutet i det
                    Nej men kontinuiteten ryger vel lige meget hvad når to faste startere er ude...
                    Men ja, det burde ikke være nødvendigt at hive en forsvarsspiller op på midten når vi har så mange midtbanespillere ;-)
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Nej men kontinuiteten ryger vel lige meget hvad når to faste startere er ude...
                      Men ja, det burde ikke være nødvendigt at hive en forsvarsspiller op på midten når vi har så mange midtbanespillere ;-)
                      som TB anfører så skal de jo bare bevise at de er de bedste til pladserne
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Så er det kampdag!

                        Selvom jeg ved vi med stor sandsynlighed får bank, glæder jeg mig som et lille barn. Ses vi på Aldo Park?

                        https://www.youtube.com/watch?v=Bq2-frOfTnk
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          http://www.bold.dk/nyt/Spelmann-Vi-e...e-end-Broendby

                          Comment


                            #58
                            Ikke pt. Spellman.

                            Comment


                              #59
                              wtf!?!....selvtillid og tro på egne evner er en go ting....håber bare det går op for dem at før de begynder rent faktisk at vise de er bedre, før er de det jo ikke.
                              Og så må realiteten af at de er indblandet i nedrykningskampen gerne åbenbare sig for dem, syntes før vi har hørt; vi er for gode til at rykke ned......

                              Comment


                                #60
                                Den fåes i en længere udgave her
                                http://www.b.dk/sport/ob-ikke-skraemt-af-broendby
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X