Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg kan ikke finde en eneste på forum der er overrasket.
    Ja, så burde du måske have observeret glæden da den nye træner kom til ... dem der var glade der og mente at der er et "uforløst potentiale" er der en hel del af, Kent var jo, for mange, hovedproblemet.
    De må så være overraskede nu ... eller hvad?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det er ja ikke kun 1 ét point ud af tre kampe.Det var ja også kampe mod de "lille" klubber.
      Det var ideforladt i store dele hvor vi spillede bolden rund deres felt uden at skabe noget ud af det. Vores o slog var mest elendige og alt forlængelse blev bare smed væk på grund af misforståelser/forkerte løbeveje.
      Med den 3er kæde i forsvaret blev det stabilt men i offensiven manglede næsten alt.
      Så er der intet nyt under solen: OB i krisemodus igen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Enig. Det er egentlig fede tiltag klubben laver uden for banen. Men de burde fokusere på at få det på banen til at fungere. Også kan de andre ting komme bagefter
        Ja måske vi rådfører os med Jensens Bøfhus omkring hvordan man får flere gæster til at komme og fornøje sig med en vare som maximalt i glimt er middelmådig .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Enig. Det er egentlig fede tiltag klubben laver uden for banen. Men de burde fokusere på at få det på banen til at fungere. Også kan de andre ting komme bagefter
          Jeg ved ikke om tiltagene uden for banen er fede. Det minder lidt om hurtige provinshalbalsbeslutninger, der ikke er koordineret med nogle fans.

          Comment


            Michelsen stiller op til interview om 2 min

            Comment


              Hold kæft, det er da den ultimative hån at det er en spiller vi lige har solgt, for et sikkert symbolsk beløb, der bliver matchvinder mod os. SÅ ydmygende. Og endda en mand som ikke reelt fik chancen hos os.
              Lige nu er holdet godt nok i en jammerlig forfatning. Både off og def. De virker forvirrede og rådvilde. Du godeste. Håber på overlevelse i denne sæson. Og så ellers, at drengene hurtigt fatter hvad det er michelsen vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Well, det er let at sige, at man ikke er overrasket nu, men jeg så nu masser der forudså bedre tider omkring Michelsens ansættelse, og som anså Kent som det helt store problem, og i øvrigt mente, at truppen var meget bedre indstillet på at skulle spille den mere direkte stil.
                Jeg forudser da også bedre tider, men jeg havde forventet en lang omstillingsperiode, så i det lys er en sløv start ikke overraskende.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Michelsen stiller op til interview om 2 min
                  Uha, han bruger de samme undskyldninger som Kent, i en kamp hvor der skabes endnu mindre end under Kent ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Det er ligegyldig hvem der er træner så længe det er JH er sportsdirektør - vil håbe at man næste gang forsøger sig med en managerløsning som Ståle i FCK
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Ja, så burde du måske have observeret glæden da den nye træner kom til ... dem der var glade der og mente at der er et "uforløst potentiale" er der en hel del af, Kent var jo, for mange, hovedproblemet.
                      De må så være overraskede nu ... eller hvad?
                      Ja det må de nødvendigvis.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Uha, han bruger de samme undskyldninger som Kent, i en kamp hvor der skabes endnu mindre end under Kent ...
                        Skægt, jeg hørte ingen undskyldninger?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Well, det er let at sige, at man ikke er overrasket nu, men jeg så nu masser der forudså bedre tider omkring Michelsens ansættelse, og som anså Kent som det helt store problem, og i øvrigt mente, at truppen var meget bedre indstillet på at skulle spille den mere direkte stil.
                          Tror bare fyringen af KN udløste en spirende optimisme , mere end det udløste tro på den store fremgang
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Uha, han bruger de samme undskyldninger som Kent, i en kamp hvor der skabes endnu mindre end under Kent ...
                            Hvad sagde han? Var han forbandet men så mange gode momenter?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Skægt, jeg hørte ingen undskyldninger?
                              Ja, det er da lidt pudsigt ... han gentog det endda.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Selvfølgelig er der et problem i OB som rækker ud over Kent. Der er ikke en spiller fra rend os som jef gerne ville have, men som altid er et resultat evner gange indsats og OB lægger ikke nok indsats. Kun Greve løber nok......

                                Comment

                                Working...
                                X