Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKløve har uden tvivl sammen med Ludwig været de største skuffelser indtil videre i denne sæson.
Ind med Eske tak
Ludwig har jeg aldrig lagt mærke til før så der havde jeg ingen forventninger .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægKløve har smidt to oplagte muligheder væk i 2. Halvleg også. Hvorfor er det vi konstant formår at spille alle spillere dårlige efter en god start?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTja, måske var det også bare lidt mere hvedebrødsdage og tur i den, der kendetegnede dele af Kløves forår. Manden er 27 og har tilbragt karrieren hos Horsens og SønderjyskE, han er altså bare ikke meget bedre.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægKløve har smidt to oplagte muligheder væk i 2. Halvleg også. Hvorfor er det vi konstant formår at spille alle spillere dårlige efter en god start?
Ludwig må gerne snart lave en omvendt. Tæt jeg savner Lund
Comment
-
Kort sagt, så har vi meget få gode superliga spillere. Vi vil gerne spille mere på fart men vi har kun en hurtig spiller...
Det hold, kan sagtens rykke ned. Jeg ser ingen spidskompetencer på det hold.
Det virker som om, at det er Julius og MJ der skal redde os... 19 og 17 år.... Håbløst.
3 solide forstærkninger skal der til OG et systemskifte. Forstår stadig ikke, hvorfor vi ikke spiller 4-1-4-1. Det er den oplagte formation i JMs system
Comment
Comment