Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg er lidt forundret over at folk er overraskede over det her, det er jo altså stort set de samme spillere, holdet er i hvert fald ikke forstærket og nu er der kommet en træner til med færre spillemæssige ideer end Kent, når det kommer til at skabe chancer mod et hold der står dybt.
    Når forsvaret så er dårligere end set længe, så skal det jo gå galt.
    Jeg kan ikke finde en eneste på forum der er overrasket.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      PS: det vil være typisk OB at spille godt mod FCK en 5. august
      Man kan jo sige, at OB har bragt sig i en situation hvor de er tvunget til at vinde mod FCK. Det er sjældent et godt udgangspunkt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
        OB ligner en kommende nedrykker i år. Selvom superligaen er på noget af det laveste niveau jeg kan huske. AK, Drachman og Gryte er ikke nok.
        Helt enig. holdet er svækket, og selvom SFÅ, Perterne, og enkelte evigt optimistiske forum fans, tror det, så er holdet ikke til det. Ligaen er bedre i år end sidste år. Vi er lette at spille imod, fordi vi ingen spidskompetenser har ( ud over langsom boldmassage). En ny leder, til forsvaret, en fysisk stærk angriber med styrke i hovedspillet og en kreativ offensiv spiller er hvad der skal til for top 6. Køber vi normal JH niveau, så kan vi lige så godt beholde de nuværende arbejdsmænd. jeg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Ny maskot. Ny indløbsmusik. Ny fanzone. Jow Jow. Men hva fuck hjælper det når spillet på banen fortsætter i samme elendighed
          Er ret overbevist om at Jack Jørgensen og JH går rundt og tror folk vil valfarte til stadion .
          Mener endda at have læst at de opfordrer folk til at skynde sig at købe billet til FCK kampen ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Er ret overbevist om at Jack Jørgensen og JH går rundt og tror folk vil valfarte til stadion .
            Mener endda at have læst at de opfordrer folk til at skynde sig at købe billet til FCK kampen ..
            Haha. Selvom det er FCK vi møder. Tror jeg ikke der kommer mange på stadion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Jeg kan ikke finde en eneste på forum der er overrasket.
              Næ betydeligt lettere at finde nogle som ikke forstår kritikken ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Jeg kan ikke finde en eneste på forum der er overrasket.
                Nej, jeg kan heller ikke lige se hvor Entusiasten ser de overraskede OB fans?

                Comment


                  Nu skal jeg på kro og have en nederlagsøl. Tak for i dag.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Haha. Selvom det er FCK vi møder. Tror jeg ikke der kommer mange på stadion
                    Nej kan godt blive et nyt lavt tilskuertal mod FCK , hvis FCK har 1500 med så kommer vi vel på 5500-6000 max
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Kløve, Barret, Desler, Greve og Ludwig helt uden glimt af x faktor eller superligaklasse i dag. MJ, JD, AK og JE med indstillingen på plads og små lyspunkter i spillet. Resten var bare med.
                      Jeg er langt hen ad vejen enig, med undtagelse af Greve. Han laver alt offensivt og har altid gode fremadrettede afleveringer. Score MJ har Greve en assist. Han er vores kreative mand....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Nu skal jeg på kro og have en nederlagsøl. Tak for i dag.
                        Velbekomme

                        Comment


                          Tabermentalitet af KEP : Det er godt at det er FCK som kommer på besøg næste gang , så jan vi bedre sætte os op ..,
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Nej kan godt blive et nyt lavt tilskuertal mod FCK , hvis FCK har 1500 med så kommer vi vel på 5500-6000 max
                            Enig. Det er egentlig fede tiltag klubben laver uden for banen. Men de burde fokusere på at få det på banen til at fungere. Også kan de andre ting komme bagefter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Tabermentalitet af KEP : Det er godt at det er FCK som kommer på besøg næste gang , så jan vi bedre sætte os op ..,
                              KEP er mæt og dermed er hans eneste kvalitet ( vildskab og vindermentalitet) ikke på det niveau, som en anfører skal have.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Nej, jeg kan heller ikke lige se hvor Entusiasten ser de overraskede OB fans?
                                Well, det er let at sige, at man ikke er overrasket nu, men jeg så nu masser der forudså bedre tider omkring Michelsens ansættelse, og som anså Kent som det helt store problem, og i øvrigt mente, at truppen var meget bedre indstillet på at skulle spille den mere direkte stil.

                                Comment

                                Working...
                                X