Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018
Collapse
X
-
Helt enig. holdet er svækket, og selvom SFÅ, Perterne, og enkelte evigt optimistiske forum fans, tror det, så er holdet ikke til det. Ligaen er bedre i år end sidste år. Vi er lette at spille imod, fordi vi ingen spidskompetenser har ( ud over langsom boldmassage). En ny leder, til forsvaret, en fysisk stærk angriber med styrke i hovedspillet og en kreativ offensiv spiller er hvad der skal til for top 6. Køber vi normal JH niveau, så kan vi lige så godt beholde de nuværende arbejdsmænd. jegOprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægOB ligner en kommende nedrykker i år. Selvom superligaen er på noget af det laveste niveau jeg kan huske. AK, Drachman og Gryte er ikke nok.
Comment
-
Er ret overbevist om at Jack Jørgensen og JH går rundt og tror folk vil valfarte til stadion .Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægNy maskot. Ny indløbsmusik. Ny fanzone. Jow Jow. Men hva fuck hjælper det når spillet på banen fortsætter i samme elendighed
Mener endda at have læst at de opfordrer folk til at skynde sig at købe billet til FCK kampen ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Haha. Selvom det er FCK vi møder. Tror jeg ikke der kommer mange på stadionOprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr ret overbevist om at Jack Jørgensen og JH går rundt og tror folk vil valfarte til stadion .
Mener endda at have læst at de opfordrer folk til at skynde sig at købe billet til FCK kampen ..
Comment
-
Jeg er langt hen ad vejen enig, med undtagelse af Greve. Han laver alt offensivt og har altid gode fremadrettede afleveringer. Score MJ har Greve en assist. Han er vores kreative mand....Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægKløve, Barret, Desler, Greve og Ludwig helt uden glimt af x faktor eller superligaklasse i dag. MJ, JD, AK og JE med indstillingen på plads og små lyspunkter i spillet. Resten var bare med.
Comment
-
Enig. Det er egentlig fede tiltag klubben laver uden for banen. Men de burde fokusere på at få det på banen til at fungere. Også kan de andre ting komme bagefterOprindeligt indsendt af Magge Se indlægNej kan godt blive et nyt lavt tilskuertal mod FCK , hvis FCK har 1500 med så kommer vi vel på 5500-6000 max
Comment
-
Well, det er let at sige, at man ikke er overrasket nu, men jeg så nu masser der forudså bedre tider omkring Michelsens ansættelse, og som anså Kent som det helt store problem, og i øvrigt mente, at truppen var meget bedre indstillet på at skulle spille den mere direkte stil.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægNej, jeg kan heller ikke lige se hvor Entusiasten ser de overraskede OB fans?
Comment
Comment